cangoeroes
Ouwe rot
kijk es aan dus gewoon met 1 druk op de knop, fantastisch
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door cangoeroes
sorry hoor, maar je kan wel samples wel chromatisch getuned op de pads zetten , maar het kost gewoon meer werk... want je moet het handmatig doen en niet met 1 druk op de knop...

Origineel geplaatst door MadR
dan moet je gewoon zo'n simpele boss sampler kopen
madlib werkt er ook mee .. werkt prima .. en alle echte hip hop functies die je wilt hebben![]()
kunnen wij iig verder waar de technologie is gebleven ...![]()

Origineel geplaatst door Arv
Ligt het aan mij of hoe zit dat? Ik heb net alle samples zitten luisteren die bij die link vandaan komen van hierboven en ik vind ze allemaal beneden maat. De geluidskwaliteit is dof.. Ook lijkt het allemaal heel simpel en gewoontjes te klinken.. Kan aan mij liggen, maar het viel me direct op. Ik herken in ieder geval niet het professionele geluid wat bv uit een MPC3000 komt.
iemand?
Arv

Ligt het aan mij of hoe zit dat? Ik heb net alle samples zitten luisteren die bij die link vandaan komen van hierboven en ik vind ze allemaal beneden maat. De geluidskwaliteit is dof.. Ook lijkt het allemaal heel simpel en gewoontjes te klinken.. Kan aan mij liggen, maar het viel me direct op. Ik herken in ieder geval niet het professionele geluid wat bv uit een MPC3000 komt.
iemand?
Arv
Origineel geplaatst door Furious5
Ja.. echt een technologische vooruitgang om een simpele timestrech functie eruit te knikkeren die op 10 jaar oudere modellen wel gewoon zat ja.. super.
Oh, en ook qua resampling optie zijn ze ook zo technologisch vooruitstrevend ja... dat hadden de Ensoniqs 15 jaar terug al standaard..
Maar ik ben niet uit op het afzeiken van deze bak hoor... ik vind alleen Akai zo traag.. en zo karig met het implementeren van handige functies.. het gaat zo zuinig allemaal.. Maar ik weet de doelgroep niet van deze mpc. Het is schijnbaar geen verbeterde mpc-2000
Origineel geplaatst door cangoeroes
de geluidskwaliteit is gewoon 16 bit 44.1 khz.. met deze resolutie bepaald daarna de kwaliteit van de sample zelf de uiteindelijke kwaliteit.... en die vind ik persoonlijk erg ok.
Je kunt er met de master-eq en master-comp alles ook nog een stuk vetter maken...
het is dus een sampler... it's up to you!
Inderdaad wel jammer dat er geen Z-4 engine inzet met 24-bit's en 96khz... kan kan je hem echt laten knallen... maargoed daar is de prijs ook na natuurlijk...
het is hetzelfde als de goedkoopste lexicon reverb luisteren en dan klagen dat ie niet zoals de oude 480 klinkt ...
beetje voor een dubbeltje op de eerste rang zitten in mijn optiek ..
MPC instap model bwahahahaa

Origineel geplaatst door lo-fi
EINDELIJK iemand die het snapt!
You gets what you pays for.
ik vind de prijs zelfs erg laag ... voor hetgeen wat je allemaal krijgt ..
alleen dat er geen normaal geheugen in gaat vind ik toch erg jammer ... of zou het toch normaal geheugen zijn ?
Origineel geplaatst door olafmol
was toch iets van laptop geheugen?