Set-List Kraftwerk 2004

thijs_ganger

897878100026
Kraftwerk komt naar Amsterdam...

...en ze zullen in hun set-list een hoop nummers van Soundtracks moet spelen.

Welke zullen dat zijn? en welke oude nummers spelen ze dan niet meer? Kortom: wat wordt hun set-list?

Hier is mijn verwachting:
Van Soundtracks: Tour de France 2003, Vitamin en Aero Dynamik (en misschien Electro kardiogramm)
Niet meer: Computerlove, Pocket Calculator (heeft het zelfde riedeltje in de bass als Aero Dynamik) en Boing Boom Tchak. Misschien spelen ze TEE en Autobahn in een kortere versie. En ook die onuitgegeven nummers (die op bootlegs Tribal, Tango en nog iets worden genoemd) zullen we niet horen denk ik.

Ik hoop dat ze meer van Electric Café spelen maar dat zit er niet in.

Ik hoop ook nog dat ze Neon Lights spelen. Dat deden ze vorig jaar en dat heb ik gemist!!! :(
Radioactivity zal ook wel leuk zijn. En misschien Europe Endless?

Origineel geplaatst door Orabidoo
Ik hoop ook nog dat ze Neon Lights spelen. Dat deden ze vorig jaar en dat heb ik gemist!!! (...)
Ja, in ieder geval in Parijs (ik was er niet, maar heb wel de bootleg CD). Live is dat nummer on-kraftwerk-achtig swingend! :okdan:

Origineel geplaatst door Orabidoo
(...) En misschien Europe Endless?
Zou leuk zijn. Maar kan je denk ik shaken... :erm:

TRACKLIST VAN HUN EERSTE OPTREDEN IN HELSINKI VAN DEZE TOUR:

-- Vocoder intro

-- The Man-Machine

-- Expo 2000

-- Tour de France 2003

-- Vitamin

-- Tour de France

-- Autobahn

-- The Model

-- Neon Lights

-- Sellafield (ken dit nummer niet???)

-- Radioactivity

-- Trans Europe Express

-- Numbers/Computer World

-- It's More Fun to Compute/Homecomputer

-- Pocket Calculator

-- The Robots

-- Elektro Kardiogramm

-- Aero Dynamik

-- Musique Non Stop

BETER!!!! Ze spelen Neon Lights en nog een hele zooi van mijn favorieten! :okdan:
Nu weet ik dat deze tracklist misschien wat anders kan zijn als ze in Nederland zijnl.

-- Sellafield (ken dit nummer niet???)[/B]

Dit is een kort stukje vocoder blah blah over radioactiviteit. Zit dus altijd voor Radio Activity.

Verder zat ik niet ver naast (zie eerste post in deze thread). Allen Pocket Calculator had ik niet verwacht.

Gaat er trouwens nog iemand foto's maken met zijn digitale cam??? Ik heb er namelijk nog geen één... wel een analoog, maar een beetje groot om mee te nemen...

En verder had ik het met synthiaks al over... misschien nog leuk een kleine meeting met z'n allen te houden?? In een café ofzo?

Back