Kraftwerk Komt naar Nederland 29 Maart 2004

Origineel geplaatst door Bass
ik krijg thuis een foutmelding van Morgan JPEG decompressor :

Trial period has expired

Wat kan ik hiertegen doen??

Wat denk jezelf? Betalen!
Of je deinstalleerd de jou geinstalleerde meuk en zet wat goede codecs neer.

Haal bijvoorbeeld de Kazaa Lite Codec pack hiero op:
http://home.hccnet.nl/h.edskes/mirror.htm
Kan je straks meteen DivX en Xvid en en en en... kijken!

R.
(Grmbl...computergebruikers...humpf...)

Origineel geplaatst door funxiun
Wat denk jezelf? Betalen!
Of je deinstalleerd de jou geinstalleerde meuk en zet wat goede codecs neer.

Haal bijvoorbeeld de Kazaa Lite Codec pack hiero op:
http://home.hccnet.nl/h.edskes/mirror.htm
Kan je straks meteen DivX en Xvid en en en en... kijken!

R.
(Grmbl...computergebruikers...humpf...)

PS: als je premiere of after-effects gebruikt: NIET DOEN!!! Die K-lite pack vern**kt je computer...

Zijn er nog mensen met een gehoorbeschadiging bij het concert vandaan gekomen.
Er werd jaren geleden altijd beweerd dat de geluidsapparatuur nogal luid stond afgesteld, vandaar.

Origineel geplaatst door The Voice
Zijn er nog mensen met een gehoorbeschadiging bij het concert vandaan gekomen.
Er werd jaren geleden altijd beweerd dat de geluidsapparatuur nogal luid stond afgesteld, vandaar.

Ik vond het geluid opvallend goed! Niet te hard, niet te zacht, Mooie bassen, goed hoog. Allen aan het eind van Trans Europe Express was de sisss iets te hard/lang.

Maar vóór mij stonden 2 mensen met hun vingers in hun oren en liepen iets later hard weg.

:)

Origineel geplaatst door Synthesizer11
Als ik dit zie spijt het me echt dat ik ze niet in Antwerpen gezien heb =( . Een volgende keer zal nog wel komen veronderstel ik ...

Brussel... maar ja, je mag er nog steeds spijt van hebben, LOL!

Origineel geplaatst door thijs_ganger
Ik vond het geluid opvallend goed! Niet te hard, niet te zacht, Mooie bassen, goed hoog. Allen aan het eind van Trans Europe Express was de sisss iets te hard/lang.

Maar vóór mij stonden 2 mensen met hun vingers in hun oren en liepen iets later hard weg.

Idd, ik vond het geluid ook perfect afgesteld. Het viel me wel op dat het vooral de eerste drie nummers wat zachter stond, eigenlijk net ietsjes te zacht. Later werd het gelukkig iets harder, maar om nou met je vingers in je oren te staan, :stupid dan hoor je toch niks 8o).

Ik weet niet of iemand dit al gepost had ..
http://www.tcelectronic.com/default.asp?id=1391&ajrthmid=0&ajrthmpg=0

Ralf Hütter, Florian Schneider, Fritz Hilpert and Henning Schmitz are running a totally virtual setup on this tour, eliminating all hardware synthesizers. The only hardware present were the MIDI controller keyboards and the Sony Vaio labtops running software by Steinberg and TC Works.

Origineel geplaatst door thijs_ganger
Is het jullie trouwens op gevallen dat Wolgang Flür en Karl bartos ook netjes uit de clip van Musique Non-Stop waren geknipt. Stap je uit kraftwerk dan ben je ook echt weg...

And they looked so nice and sweet together in that Neon Lights video clip! booeehoeee ;{ =( =(

Pfoeh ik zit nou weer even die beelden te bekijken maar DAMN!
het is toch wel vet geweest maandag!

eerst was het gewoon een concert maar later begon het toch te impacten op mij,,
de sound, de bas en die duitse grondleggers van de electronische dansmuziek op 10 meter afstand!...

Ik begin het steeds beter te waarderen...

en ' Numbers', wat klonk dat geil zeg! Die beats en die vocoder met zoveel laag erin !! :halleluja :{

Ja, ik vond Numbers ook supergaaf! :okdan: Lekker die vervormde stemmen enzo, dat knalt erdoor! :D

Origineel geplaatst door Neo Land
Ik bedoel er was géén verschil te horen toen die 4 paspoppen achter de tafeltjes stonden en "We are the robots" speelden.

:biertje:

lieten ze niet gewoon een gehele sequence lopen bij dat nummer? was ook meer als pauze bedoelt volgens mij.

Origineel geplaatst door SPACE-ROBOT
lieten ze niet gewoon een gehele sequence lopen bij dat nummer? was ook meer als pauze bedoelt volgens mij.

Ja ze moesten die wireframe-pakken gaan aantrekken... :doei:

Back