Ik ben een paar maanden geleden van het werken met Logic gedeeltelijk overgestapt naar V-stack. Wat ik tot nu toe heel erg mis is de Logic silver compressor. Dit omdat hij zeer weinig CPU verbruikt en gewoon simpelweg goed klinkt. Ik gebruikte hem op bijna elke output als insert. Ook de overdrive van Logic mis ik erg.
Wie weet er qua CPUverbruik en prestatie goede vervangers voor deze plugins
hallo de white frog gebruikt mastering edition van steinberg en da bied toch veel mogelijkheden of anders heb je de plug ins set van wave: natative bundle waar heel wa interesante mods bij zijn. en voor het oplossen van u cpu kan je in u computer meer virtueel geheugen vrijmaken normaal moe da helpen.alla sucses nog
info op www.tcworks.de www.steinberg.net www.waves.com
Origineel geplaatst door Boost303 Ik ben een paar maanden geleden van het werken met Logic gedeeltelijk overgestapt naar V-stack. Wat ik tot nu toe heel erg mis is de Logic silver compressor. Dit omdat hij zeer weinig CPU verbruikt en gewoon simpelweg goed klinkt. Ik gebruikte hem op bijna elke output als insert. Ook de overdrive van Logic mis ik erg.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.