midi patchbay

Slipperman

Rooibosje iemand?
Tja weer wat aan het orienteren. Zoek midi patchbay (weet het heb er 1 maar dat is niet genoeg) en zoek er 1 met iets van 6 of 8 in en zeker 16 outputs. (8x16 of 16x16 ofzo)
moet kunnen mergen (liefst meer als 2 als dat mogelijk is), aardig wat presets kunnen opslaan, eventueel wat midi gein kunnen uithalen en erg belangrijk, moet dat ding zelf midi programchanges laten verzenden. Patchbaypresets graag via midi op te roepen (kan ik m e seq. gebruiken om die patchbay te programmen...)

Iemand ideeen? Kwam van ensoniq een 16x16 patchbay tegen maar die verzend geen midi prog. changes
Weet dat miditemp er ook 1 heeft maar das ook gelijk midi file player en heel de zooi in 1 waardoor het ding stervens duur word terwijl ik alleen het patchbay geval gebruik...

verder weet ik niets

owja nog iets> graag als standalone te gebruiken zonder USB ed.

midi

midi

De white frog stelt de midex 8 voor van steinberg! Makkelijk aan te sluiten via usb drivers installeren en cubase herkent die meteen is 1 ni genoeg kan je er een tweede bijnemen dan heb je een midi set van 16in/out. meer info op www.steinberg.net 8)

Laatst gewijzigd:
hmmm mischien 2 motu timepieces gelinked ?

hmm tis toch allemaal voornamenlijk USB of seriel/parralel wat ik dus NIET zoek. Denk de computer weg ;) gebruik zo'n ding niet.

zijn er geen andere van begin jaren 90 ofzo? (Zoals die miditemp maar die heeft nog wat meer dingen...)
IEmand idee of er van de MX8 van Digital music Corps of de Mpp8 van miditemp geen 16x uitvoeringen bestaan?

Roland A880... 8ins en 8 outs..
en waldorf heeft er ook nog eens 1 gemaakt...

ok voor ik het vergeet.. klopt die roland heeft er geen 16...
je kan er ook gewoon 2 kopen... (heb ik ook gedaan.. werkt picco) zijn relatief goedkoop te vinden.. vanaf 90 euro zie ik ze voorbij komen...

die waldorf is volgens mij 15 in 16 out...

Origineel geplaatst door Achelousje
ok voor ik het vergeet.. klopt die roland heeft er geen 16...
je kan er ook gewoon 2 kopen... (heb ik ook gedaan.. werkt picco) zijn relatief goedkoop te vinden.. vanaf 90 euro zie ik ze voorbij komen...

die waldorf is volgens mij 15 in 16 out...

had idd bijna die A880 maar ging niet meer door. Iig die kon geen prog. changes verzenden dus valt opzich aardig af. ik ga eens naar die waldorf zoeken. Bedankt !

AKAI heeft de ME80P 8 ins en 10 out en midi merge funktie (heel belangrijk bij patchbay)

Attachments

• me80p.jpg
    me80p.jpg
    9,4 KB · Bekeken: 121
hmm JL cooper Synapse leek me goed. 16 in 20 out ;) wel genoeg voor me rack denk ik :D iemand enig idee of deze ook prog. changes verstuurt (zodat hij live erg goed te gebruiken valt...)

Back