Probleem Novation K-Station

phochos

Berliner School Artist
Ik heb een vervelend probleem met de K-Station keys. Zodra ik hem op een preset heb gezet en ik wil het geluid gaan aanpassen d.m.v. de draaiknoppen schakelt het apparaat zichzelf terug naar de begin stand en zet hem op de preset waarmee hij opgestart is.
Heeft iemand enig idee waar dit door zou kunnen komen of heeft iemand anders hier ook last mee met zijn K-Station?

Jos Lieffering:stupid ;{ :eureka:

K-Station

K-Station

Bij stand-alone, ik gebruik hem niet met een sequencer!

op een Supernova II moet je 'm eerst op "Global - ON" zetten. of dat bij de K-Station ook zo is weet ik niet maar wellicht het proberen waard:)

als dat nog niet lukt kan het ook nog zo:

ga naar de preset die je wilt editen.
ga naar je settings(global) en save die, dan is dan je zogenaamde opstart preset. daar zal ie dan altijd naar teruggaan naar die preset als je aan de knoppen gaat draaien.

Een vriend van mij (DJ Lec'z op het forum) had een tijdje een K-Station...bleek dat het een softwarefout was in de K-station...updaten dus!

trouwens, ik heb de V-Station draaien, die klinkt eigenlijk gewoon hetzelfde..

weet iemand offie ook presets uit de K-station aankan?

Inderdaad is een OS update (of firmware, hoe je het maar noemt) een goede tip.

En de voeding die erbij zit is soms ook nog wel eens de boosdoener.
Misschien dat je die kan vervangen voor een adapter die wat meer vermogen kan leveren.

Jep, presets zijn uit te wisselen, en de K-Station is echt de beste controller voor V-station, precies de zelfde layout ;) nog beter dan die remote ;)

Back