• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Ruil: Waldorf Pulse voor een leuke (DCO is prima) poly en/of midi-controller

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

n0_key

wazzaaa!
Ik zoek een leuke midi-controller (liefst met encoders, maar anders mag ook) en/of een leuke poly (DCO is prima) rack. EX-8000 of een Bit01 oid. Ik heb eigenlijk niet echt de ruimte voor iets met toetsen, maar als je iets leuks hebt liggen, stel het maar voor. Tenslotte: nee heb je, ja kun je krijgen. ;)

Over de Pulse, in prima staat, vette bak, en het klinkt misschien een beetje :stupid , maar dit zwaar onderschatte mono-monster is eigenlijk een beetje te dik voor mij. Ik zoek meer een vintage geluid en wat minder -dit overigens hele lekkere- inyourface Waldorf analoog...

Ik wil 'm eigenlijk niet verkopen, daarvoor vind ik 'm weer te leuk, maar misschien kan je me overhalen :D

Al een paar aanbiedingen gehad, maar vooralsnog nog niet echt naar m'n zin. Nog iemand met suggesties?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back