mpc 2000xl

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

maurice

daddy-cated
he,

Voordatr ik allle winkels in Nederland afren en toch nie ech door een verkoper
geholpen word, een gunst gevraagd:

Kan ik bij iemand die een mpc 2000xl heeft een middagje of avond langskomen
om mij te demonstreren, etc. hoe die nou werkt

bijv. dank

liefst in de buurt van Venray

Maurice

bij de betere verkoopzaaak mag je ze de hele dag testen hoor, bij feedback in rotterdam bijvoorbeeld, mag je er gewoon mee spelen. Ze begrijpen het wel en ze zijn heel vriendelijk

feedback heeft geen 2000xl staan volgens mij...wel een 4000. Maar ik heb vorige week mijn ontmaagding gehad en het is *zeker* een hele prettige, creative manier van werken. Veel direkter dan op een compuutje.

In Utrecht hebben ze em in iedergeval wel, waarom niet in Rotterdam?
Je kan gewoon ff bellen kunnen ze vast wel wat regelen;)

nie de bedoeling

nie de bedoeling

Heeren bedankt voor de reacties , maar is nie wat ik bedoel
ik wil hem juist werkend zien in een studio of dergelijke
in een winkel iets uitproberen, snap ik maar wil juist iemand met ervaring , ervaring uitwisselen
en niet dat een verkoper tegen me zegt speel er een uurtje mee...

dus.....

Maurice

momenteel heb ik even geen mpc, maar de 2000xl ken ik als m'n broekzak. Ik krijg als het goed is uiterlijk eind deze maand een mpc1000 en je mag best een keer langs komen om die te checken. Krijg je iig wat van het MPC gevoel mee (en ik kan je verzekeren dat dat een fijn gevoel is :D)

feedback in UTRECHT zijn egt sukkels...

wat een tjaps zeg...kom ik daar, sta ik bij de MPC te kijken (4000) en ik kijk en kijk, en toen kwam er een verkoper, en die zei wat is er? kan ik helpen?

zeg ik zo: nou ik ben van plan dit jaar of volgend jaar een mpc te halen, dus zou ik deze misschien in actie mogen zien, en kan ik wat speciale feiten erover krijgen...

zegt ie:
Kijk maar op internet!

zeg ik: heb ik al gedaan maar ik vind het best ingewikkeld:

zegt ie:
SYNTHFORUM.nl of akai.nl ga maar kijken

zeg ik zo kunt u me niet een paar dingen vertellen waardoor ik zou weten welke voor mij passend zou zijn?

zegt ie: kijk maar op internet deze mpc is niet aangesloten en dat ga ik ook niet doen...

en zo ging het nog ff door...hij wist niet hoe snel hij me wegwou werken in de trant van: "tis toch maar een student die geen geld heeft"
ik ga nooit meer van mijn hele fokking leven bij de feedback wat kopen in utrecht wat een lozers...

damn ik kan me er nog over opwinden...

de fotoos zijn klein:

18.jpg

Glenn Broersma

dit is die gast volgens mij...hij zit achterin bij alle toetsen en computershit, en ook de mpc's dus :P

nerd

hahaha, "we weten waar je huis woont!" :D

Origineel geplaatst door BOPH3
de fotoos zijn klein:

18.jpg

Glenn Broersma

dit is die gast volgens mij...hij zit achterin bij alle toetsen en computershit, en ook de mpc's dus :P

nerd

hahaha
inderdaad mensen - feedback is het meest louzy zaak die ik ooit gezien heb! - ik zou daar echt NOOIT iets gaan kopen - liever op internet. Die veropers zijn echt zo in hun waar en klanten geintereseerd als een analfabeet in een computer.
Niet te geloven - ik kan nog wel 10 van zulke voorbeelden geven uit mijn eigen ervaringen maar ik vind het zonde van de tijd om het allemaal te typen - die tijd kan ik beter besteden met muziek maken. :) - Helaas is het zo (ik woon in a'dam) dat we in amsterdam niet veel betere zaken hebben - het lijkt erop alsof er een soort van conspiracy aan de gang is. zo van - laten we het de mensen lastig maken om iets te kopen

Zelde als Apeldoorn, die heeft ook stumpers in dienst.Weet nog dat ik daar een quiklock rackje ging halen.De meneer zou even gaan kijken naar de poot die erbij hoorde,nadat ik hem er wel 3 keer op geatendeerd had. Hij zij bij de derde keer ik zal nu even voor je kijken. :Z een aantal minuten later,zie ik hem aan de andere kant van de winkel suf staan,met een gast te praten over een gitaar. Sukkels! de fik erin met oud & nieuw burn those suckers down.:kont:

Bericht door een moderator:
aangezien de antwoorden in deze thread totaal niet aansluiten met de vraag waarmee hij begonnen is, sluit ik hem

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back