• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te Koop: Roland JX-305

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Patrique

Nieuwkomer
Hallo allemaal!

Mijn JX-305 staat in de verkoop. De jx wat?? De MC505 met een klavier eraan vast! oooh die! Ja.. en hij is blauw, dat is ook mooi :)

Veel realtime functies voor on stage, een sequencer, meer dan 750 timbres en 28 drumkits, een must voor Dance/trance/techno/drum n' bass oftewel.. dance gerelateerde producers :)

Technische gegevens:
Polyphony: 64 Voices
Effects: 24 effects including reverb, delay, chorus etc.
Memory: 640 patches, 28 rhythm kits
Patterns: 768 Dance patterns, 256 User

VCF, Digital real-time & midi controllable: resonant, low/band pass filter, Arp/Seq, 8-Track sequencer, Arpeggiator and real-time Phrase Sequencer

Keyboard: 61 notes (w/ velocity)
Control: MIDI

Ik doe hem weg voor eeuh.. rond de 500 (het liefst erboven :engel: )? Hij verkeert in goede staat, is goed onderhouden en alleen in de studio gebruikt. Doordat ik vrijwel gestopt ben met produceren, doe ik nu langzamerhand mn spulletjes de deur uit. Dit was mijn laatste aanschaf en er is in verhouding dus niet veel op gespeeld, vandaar de zo goed als nieuwe staat.

Alles inclusief doos en bekabeling uiteraard.

Wie biedt! Bieders krijgen uiteraard :koffie:

Groeten, Patrick

p.s. Eerste thread op dit forum, nice to be here :biertje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back