wie heeft er een lynx-kaart...

koediman

--<{(OoO)}>--
.... en hoe ben je eraan gekomen?

ik kan nergens een nederlandse winkel vinden die ze verkoopt. en om via mailorder een soundcard te kopen, ik weet het niet... heb daar iig geen fijne ervaringen mee.

ik zou trouwens aan een lynx-one genoeg hebben, dus als iemand wil upgraden naar het nieuwste model ben ik zeker te porren voor'n tweedehandsje.

Ik heb ook nog ff voor je gekeken, maar ik ben bang dat er weinig nederlandse winkels zijn die deze kaart verkopen. :stupid

Lynx is ook een Atari spelcomputer. Maar dat bedoel je zeker niet? :confused:

Re: wie heeft er een lynx-kaart...

Origineel geplaatst door koediman
.... en hoe ben je eraan gekomen?

ik kan nergens een nederlandse winkel vinden die ze verkoopt. en om via mailorder een soundcard te kopen, ik weet het niet... heb daar iig geen fijne ervaringen mee.

ik zou trouwens aan een lynx-one genoeg hebben, dus als iemand wil upgraden naar het nieuwste model ben ik zeker te porren voor'n tweedehandsje.

heb je i4 al geprobeerd?
http://www.i4-muzique.nl/

Hi,

Ik zag deze oude thread en ik vroeg me af of er inmiddels hier wat meer gebruikers van Lynx geluidskaarten zijn? Ik heb op het moment een Edirol DA 2496, maar ik gebruik nooit meer dan 2 kanalen voor opnemen, dus ik dacht misschien moet ik overstappen naar een geluidskaart van betere kwaliteit, maar minder kanalen. De meeste duurdere kaarten bieden vooral veel in- en outputs en dat vind ik dus onbelangrijk, de kwaliteit van de converters is wel van belang. Zijn de A/D converters van de Lynx One bijvoorbeeld (aanmerkelijk) beter dan mijn Edirol? Ik vind persoonlijk de plastieken XLR in- en outputs wat minder bij de Lynx One, maar ik weet niet of dat echt veel uitmaakt. Ik ben benieuwd naar gebruikerservaringen. Alvast bedankt!

ik heb voor een mede forum lid de plastic xlr connectors vervangen voor neutrik stereo jacks voor een lynx 2 en zo kan hij deze dus ook makkelijker aansluiten op zijn mengtafel. omdat ik stereo jacks heb gebruikt blijft het gewoon gebalanceerde in en outputs.
overigens de lynx 2 is een goede kaart alleen jammer van de plastik xlr connectors en 8 outs ipv 6 zou geen overbodige luxe zijn. maar dat kan voor iedereen anders zijn wat outputs betreft.

Re: wie heeft er een lynx-kaart...

Heb je hier iets aan?

famille-de-linx-gross.jpg

Back