Origineel geplaatst door marcuuu Bij mijn locale muziekboer kun je de kleur zelf uitkiezen.Ik heb bij een andere winkel 10 st. gezien voor 5 euro was een aktie.
<FLAUW>Vragen mag altijd... </FLAUW>
Voor gebruik in een mixer of patchbay maakt 't weinig uit (als je weinig wisselt)... maar in een patchable synth zoals een Korg MS-10 / MS-20 vond ik 't altijd bere-handig - je verliest veel minder snel het overzicht omdat 't minder gauw een zwarte spaghetti wordt.
En als je echt anaal gefrustreerde dwangneurose hebt kan je natuurlijk ook een protocol voor zoiets afspreken a la wat je in de Nord Modular editor ziet. Dus bijv. rood voor audio, blauw voor modulatie, geel voor stuursignalen ofzo... ik noem maar wat...
In de praktijk heb je dan dus nooit genoeg van de kleur die je nodig hebt (net als met lego, vroegah) dus ach...
oink?!?!?!
Ten eerste als ik 56 kanalen heb op me mixer en een berg synth,fx,compressors enz....
En ik heb 5 patchbay's met 48 i/o puts.....als ik dan allemaal verschillende kleuren ga gebruiken ziet dat er dus
------------NIET UIT-------------------------!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dus ja het maakt wat uit wat voor kleur het is.............
uuh nee dat ga ik niet allemaal zelf maken...haha ben dan volgend jaar nog niet klaar met solderen.....laat staan dat ik het niet eens netjes kan.....
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.