1kleur setje patchkabels?waar?

Status
Please reply by conversation.
Bij mijn locale muziekboer kun je de kleur zelf uitkiezen.Ik heb bij een andere winkel 10 st. gezien voor 5 euro was een aktie.

Vraagje erbij, ik zoek gekleurde patchkabels van 1.50 - 2 meter, ik heb ze ooit ergens gekocht maar die winkel verkoopt ze niet meer =(

Origineel geplaatst door marcuuu
Bij mijn locale muziekboer kun je de kleur zelf uitkiezen.Ik heb bij een andere winkel 10 st. gezien voor 5 euro was een aktie.

De muziek boeren waar ik kom hebben ze niet iedergeval....:(

bij feedback kun je geloof ik wel patchkabels per kleur bestellen, tenminste ik heb er laatst een paar patchkabeltjes met kleur naar keuze meegenomen.

Origineel geplaatst door bambamstudio
mag ik vragen wat het uitmaakt wat voor kleur je patchkabels zijn?

<FLAUW>Vragen mag altijd... ;)</FLAUW>
Voor gebruik in een mixer of patchbay maakt 't weinig uit (als je weinig wisselt)... maar in een patchable synth zoals een Korg MS-10 / MS-20 vond ik 't altijd bere-handig - je verliest veel minder snel het overzicht omdat 't minder gauw een zwarte spaghetti wordt.

En als je echt anaal gefrustreerde dwangneurose hebt kan je natuurlijk ook een protocol voor zoiets afspreken a la wat je in de Nord Modular editor ziet. Dus bijv. rood voor audio, blauw voor modulatie, geel voor stuursignalen ofzo... ik noem maar wat... :)
In de praktijk heb je dan dus nooit genoeg van de kleur die je nodig hebt (net als met lego, vroegah) dus ach... :z

Ik vind het wel handig voor als je kleurenblind bent..........................:D

Origineel geplaatst door bambamstudio
offtopic misschen maar mag ik vragen wat het uitmaakt wat voor kleur je patchkabels zijn?

en je kunt ze ook zelf maken natuurlijk..

oink?!?!?!
Ten eerste als ik 56 kanalen heb op me mixer en een berg synth,fx,compressors enz....
En ik heb 5 patchbay's met 48 i/o puts.....als ik dan allemaal verschillende kleuren ga gebruiken ziet dat er dus

------------NIET UIT-------------------------!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dus ja het maakt wat uit wat voor kleur het is.............

uuh nee dat ga ik niet allemaal zelf maken...haha ben dan volgend jaar nog niet klaar met solderen.....laat staan dat ik het niet eens netjes kan.....

zo die frustratie ben ik ook weer kwijt;)

Die foto is van nu.......ja dat ziet er niet uit

Attachments

• dsc02224.jpg
    dsc02224.jpg
    76,3 KB · Bekeken: 92
Ik weet niet of ze hier hebben wat je zoekt?

Maar dit is wel een cheapo dealer van DAP en andere merken.. :eureka:

Heb laatst een paar multi snakes gekocht 50% goedkoper dan bij Feedback..

Status
Please reply by conversation.
Back