• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

soundcraft live4 24-4-2

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

koediman

--<{(OoO)}>--
24 mono kanalen + 4 stereo , 4 groepen, 5 aux, eq met midsweep... heel fijn ontworpen tafel, lekker grote pots, faders en ruime opzet.

wel een probleempje.. hij heeft last van aardebrom aanvallen.. als je op een bepaalde plek van het paneel duwt verdwijnt de brom weer voor een tijdje. dit is doordat wat soldeerpunten bros zijn door temperatuurverschillen. heb dit met de reparatie-afdeling besproken van soundcraft en reparatie gaat ongeveer 250 euro kosten als je het daar laat doen... als je echter zelf handig bent met de bout of iemand in de buurt weet die het kan, moet het ook op die manier op te lossen zijn... pots, faders, inputs, etc. zijn echter kraakvrij en het ding is gebouwd als een tank.

vraagprijs 850 euro.

ik heb geen digitale camera of webcam dus hier een link naar de enige site die ik kon vinden waar een plaatje staat van een tafel uit dezelfde serie.
let op: de mijne heeft dus exact het dubbele aantal kanalen.

ik doe'm weg omdat ik wil overstappen naar een wat uitgebreider model qua eq en auxen, waarschijnlijk de allen & heath gl2200

kleine toevoeging... de eq heeft ook een bas-sweep en highpass filter... nouja... het is gewoon een erg komplete en fijn klinkende tafel... als je zelf de boel weet te solderen is het echt een spotprijs, zelfs als je die 250 erbovenop legt en'm laat maken zit je nog onder de helft van de nieuwprijs!
enne... voor het geval je het verschil niet kent, deze blaast elke behringer/phonic etc van de vloer, wees daar maar zeker van... vette sound!!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back