Techno producers Utrecht

wat bedoel je met technology?
waarom wil je dat weten?
waar woon je zelf?

er zijn genoeg mensen uit utrecht hier, de meeste durven dat ook toe te geven in hun profiel.

Ik woon zelf in Utrecht, nu 2 jaar. Ik zoek andere producers om mee samen te werken.
Met technology bedoel ik alle nieuwe muziek die je met synths, samplers, comps maakt. Beetje breder dan techno alleen.

Re: Techno producers Utrecht

Origineel geplaatst door spriet2000
Zijn er hier technology muzikanten in Utrecht?

8) Yepp,Detroit

Greetings,
Remco

nou volgens mij minstens wel 15 ...

Woon in Soest. Tenminste, heb m'n studio in Soest. Ook redelijk dichtbij toch?!;)

Origineel geplaatst door Cisco
Woon in Soest. Tenminste, heb m'n studio in Soest. Ook redelijk dichtbij toch?!;)

Heej, grappig daar kom ik oorspronkelijk vandaan. Ik woon nu sinds vier jaar in't Statsie. En mijn stijl..hmmm technolectropop komt wel aardig in de buurt.

Volgens mij begint utrecht in te lopen op eindhoven als synthforumstad van nederland

8o)

Misschien tijd voor een polletje met alle grote steden ?

Ik woon dus ook in Utrecht,

maar ja ik maak het liefste ruis.....en beats.....en gruis.....

ik woon ook in utrecht...al ben ik nog niet echt begonnen met produceren, maar heb alwel alles aangeschaft :)

Gebeurt blijkbaar veel hier.. en nu weer een verse uit Utrecht...

Veel met geluid bezig, in speelse impro-band en serieuzer project met dans. ben op zoek naar gelijkgestemden die combinatie van electronica improvisatie en hoge mate van experiment en ziet zitten en dan op zo'n manier dat het ook leuk is om naar te kijken/luisteren (dus geen afstandelijk laptop geklungel) en eerder minimaal probeert te zijn dan bombastisch. gebruik vooral Nord Modular Keys, Korg ES-1, mijn stem en sindskort een Korg MS-20.

-Jan

Laatst gewijzigd:
Back