(TRACKS)Mindscan

System Failure
Doet me in zijn geheel een beetje denken aan een computer spelletjes deuntje. 'k mis vooral hoog in dit nummer. de kick staat ontiegelijk hard in vergelijking met de snare en lijkt alles op te vreten. toch over het algemeen niet verkeerd hoor. als dit gespeeld werd tijden een race spelletje, zou ik me der best prettig bij voelen.
Seen it all
Doet me gelijk al denken aan een goa trance trackje van begin jaren 90. ik vind de gitaar pattern cool. ook hier weer het probleem met het gemiste hoog en veelste veel bass. jammer want zit een lekkere psychedelische sfeer in en daar ben ik gek op. tevens vind ik de snare wat magertjes van klank. aan structuur onbreekt het niet.

probeer IMHO wat beter te equalizen en zoals die gek van een Berry Stevens zou zeggen: "Vooral doorgaan". ;)

Bedankt voor je reaktie Fatar.

Dat equalize probleempje, dat komt omdat ik geen goede monitor boxen heb, ik mix alles af op de koptelefoon.
Dus daar zal ik eens even goed naar kijken hoe ik dat dan kan oplossen, want das natuurlijk wel hinderlijk.

Bij de nummers komen ook nog zang stukken, maar m'n zanger laat het nog wel eens afweten, dus dat komt later.

Laatst gewijzigd:
Geheel met het commentaar van Fatar eens.
Echt lekkere nummers, vooral "seen it all", maar ze zijn beide goed.
Alleen jammer dat bij "seen it all" die gitaar zo abrupt eindigt (bij 1min51 en 3min34),
zou je misschien beter kun laten uitfaden, maar dat is mijn mening.
Mijn smaak muziek wel.
Ik ben benieuwd naar meer werk. :okdan:

Seen it all-
Een heel lekker , subtiel, intens trekkie. Leuk die gitaar erin ineens, geeft een onverwacht effect. Wel iets te overheersend t.o.v. de rest. imho.
:okdan:

o.a. Nine inch nails, pitchshifter en fear factory hebben ook "gametunes" gemaakt, dus bij deze bedankt voor het compliment.8o) En duke nukem is ook wel een heel coole gast.....

Back