Slipperman
Rooibosje iemand?
Keek voor de gein eens wat Tony voor de CAS tour in 1997 heeft gebruikt voor midi patchbay en ik zag daar de Opcode Studio 5 LX staan. 2 units welliswaar. Vroeg me af nadat ik wat meer heb gezocht erover (waarover je bagger weinig kan vinden weer...) heb je nu echt een mac nodig of kan je dit ding ook standalone gebruiken en eventueel 2 stuks in een netwerk standalone? Dat zou makkelijk zijn. 15 in en 15 uit met programs etc. is wel handig.
Iemand ervaringen met deze bak? En overigens, kan deze ook program changes versturen als je een nieuwe preset opent (dus dat hij je synths programmeert voor je...)? Is er eventueel zoals voor de midi temp patchbays een remote controller of moet je die patches gewoon via midi aanspreken of via het front paneel?
Opcode site zegt zo bagger weinig over dat ding en voor de rest andere sites ook nie
iemand ook idee voor 2e hands prijzen?
Iemand ervaringen met deze bak? En overigens, kan deze ook program changes versturen als je een nieuwe preset opent (dus dat hij je synths programmeert voor je...)? Is er eventueel zoals voor de midi temp patchbays een remote controller of moet je die patches gewoon via midi aanspreken of via het front paneel?
Opcode site zegt zo bagger weinig over dat ding en voor de rest andere sites ook nie

iemand ook idee voor 2e hands prijzen?

maar goed schopperde schop. Niemand info?