• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

pr 600, ms10, bassstation

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

EDP

elke dag pannekoeken
het meeste is weg heb nu nog alleen in de aanbieding

prophet 600, een heel mooi exemplaar, met handleiding en laatste os volgens winecountrie 800 euro

korg ms10, echt een heel mooi exemplaar, heb ik gekocht van iemand die hem nog op zolder had staan, wist jammer genoeg wel de waarde van dat ding, maar had hem zelf al jaren niet meer gebruikt. 400 euro

novation bassstation- analoge rack synth lekkere basjes en leads
het eerste apparaat van novation, is ook weer in goede staat(is geloof ik van leo geweest,je kwam ergens uit zeeland van daan, kan dat kloppen?) ook te gebruiken als midi to cv convertor. met handleiding en adapter 250 euro

zelf was ik op zoek naar de nordlead 2 die heb ik inmiddels. mijn oog is nu gevallen op de sidstation, en de Akai MFC42 filter module.

klopt bijna helemaal van die bass station (ik woon niet in zeeland, maar een stukje erboven); maar niet zo lang hoor.
wat wel klopt is dat je prophet600 een mooi exemplaar is, bijna net zo mooi als de mijne (die ik voorlopig toch maar hou).

Origineel geplaatst door leo
klopt bijna helemaal van die bass station (ik woon niet in zeeland, maar een stukje erboven); maar niet zo lang hoor.
wat wel klopt is dat je prophet600 een mooi exemplaar is, bijna net zo mooi als de mijne (die ik voorlopig toch maar hou).

o wat is er mooier aan de jouwe dan:)

Ik vraag me af of hij hem nog heeft. Deze thread is nl al een jaar oud. :)

Haha ja, en die MS-10 is al via een omweg bij mij terechgekomen. :)

:slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back