Geinspireerd door een thread bied ik mijn:
Roland R8mkII
te ruil aan tegen jouw Novation d(rum)-station. Maar let er wel op dat je minimaal os 1.3 hebt dan
!!!
(Check this by powering the Drumstation up while holding down the Audition button. The display will show the OS version. (13 = OS version 1.3).
Grof geld mag ook, bod via pb, zodat ik zelf een tweede hands drumstation kan aanschaffen.
De R8mkII werkt prima, met originele voeding, maar helaas zonder handleiding.
De aanslagpads en knoppen heb ik pasgeleden netjes ontstoft en werken weer zoals ze bedoelt zijn.
Ik doe deze ruil omdat ik minder ruimte wil gebruiken voor de geluiden die ik wel gebruik uit de R8,
909 hihats bv voor in het DIY project "The Nielmachine".
Roland R8mkII
te ruil aan tegen jouw Novation d(rum)-station. Maar let er wel op dat je minimaal os 1.3 hebt dan
!!!(Check this by powering the Drumstation up while holding down the Audition button. The display will show the OS version. (13 = OS version 1.3).
Grof geld mag ook, bod via pb, zodat ik zelf een tweede hands drumstation kan aanschaffen.
De R8mkII werkt prima, met originele voeding, maar helaas zonder handleiding.
De aanslagpads en knoppen heb ik pasgeleden netjes ontstoft en werken weer zoals ze bedoelt zijn.
Ik doe deze ruil omdat ik minder ruimte wil gebruiken voor de geluiden die ik wel gebruik uit de R8,
909 hihats bv voor in het DIY project "The Nielmachine".