Ik ben vandaag wat rond aan het kijken op het net voor sample CDs en kwam er honderden tegen. Met een beetje geluk stond er een mp3 voorbeeld bij maar eerlijk gezegd zie ik mezelf geen sample CD van 100+ euro aanschaffen omdat ik een mp3 van 1 min. gehoord heb.
Ik ben benieuwd waar jullie deze CDs kopen en of jullie wel genoeg hebben aan die kleine demo mp3s. Wellicht is het voor enkele proffesionals geen probleem om wat CDs te kopen maar voor mij ligt dat toch even anders en daarom wil ik gewoon een goed beeld hebben van wat er op die CD staat. Zijn er winkels die sample CDs verkopen? Kun je daar rustig op je gemak zo'n CD doorskippen?
Ik ben benieuwd waar jullie deze CDs kopen en of jullie wel genoeg hebben aan die kleine demo mp3s. Wellicht is het voor enkele proffesionals geen probleem om wat CDs te kopen maar voor mij ligt dat toch even anders en daarom wil ik gewoon een goed beeld hebben van wat er op die CD staat. Zijn er winkels die sample CDs verkopen? Kun je daar rustig op je gemak zo'n CD doorskippen?
dit wil ik nou ook wel eens weten!!
maar ik ben ook niet zo'n farizeeër dat ik zal ontkennen dat ik geregeld CD-tjes brand, met zomin als de hardware-boer die met genoegen die brander aan me verkocht (En, Pjeut, wanneer komt je nieuwe CD uit? -> faq you !).