Rotterdam "In een kroeg drinken" meeting 2003 was gaaf !

SpaceAgent202

Sinds 2001
Speciaal voor de paar partygangers een draadje achteraf.
Ben net weer 5 minuutjes thuis, na een uurtje in de trein naar huis zitten.

Ik zal heel kort samenvatten hoe het was:
een hoop herrie en een hoop bier :)
Danny bedankt, het was prima voor elkaar!

Heb zowaar mijn eerste drumsolo gespeeld... oh oh :)
Verdere hoogtepunten waren de geweldige 606-mod van Danny (klonk goed! zelfs de bassdrum), de verbouwde HR16 van Jena, de WASP van mono en natuurlijk de Clavia G2 van Rob.
De paar duitse dames die ondertussen vanaf boven binnendwarrelden waren een welkome aanvulling op het geheel. Niet dat ik er mee heb gepraat ofzow, maar het is naar mijn mening altijd wel gezellig als er wat vrouwelijke mensen rondwandelen.
En ! ze speelden nog met de G2 ook :D Niet bang voor geluid.. dat zijn pluspunten.

Dus: Gezellig! Wanneer weer?

Ik ben verliefd, maar ik weet nog niet waarop..

Op de G2... Op dennis? Op Leo? Op Wout? Op Motm? Op Danny? Op Berlage, of op dat meisje dat zo lief was me naar het station te brengen....

:) Top!

Imipolex, bedankt!

Er komen er nog meer, want m'n set-uo van computers hadden vannacht in hun wijsheid weer eens besloten het anders te doen dan ik zou willen...

Eerst wat sfeer... van die uitstekende lokatie...

Attachments

• 001.jpg
    001.jpg
    72,1 KB · Bekeken: 97
Tjee, hier staan mensen op...
Wie eigenlijk?

Nu eerst aan het werk: kerstliedjes met de kinderen instuderen... "Nu zijt welleko-ho-me..."

Wout

Attachments

• 006.jpg
    006.jpg
    75,9 KB · Bekeken: 101
Er waren minder mensen dan ik had verwacht, maar zoals ik al tegen Arie (Safari) zei: het gaat om de kwaliteit en niet de kwantiteit. Het was erg leuk, een geweldige sfeervolle kelder (heb nog even rondgekeken of Osama dan misschien hier zat) en een paar leuke apparaten. Drums zijn altijd goed, naar mijn idee kan er geen melodie tegen een goed ritme op, daarnaast was de Wasp van Mono mijn favoriet: wat een geweldige dwarrelbak.....
De G2 is natuurlijk ook geweldig, maar niet zo 1-2-3- te doorgronden, met al dat bier in de buurt.

De cross-modulatie met de architecten was ook leuk, had iets heftiger gemogen van mij. Hoewel, eentje schonk mij een glaasje wijn in en dat ging zo heftig (de halve fles ernaast) dat we die de eerste 3 dagen maar niet achter de tekentafel moeten zetten.

Er zijn ongetwijfel leukere mensen dan die er gisteren waren, maar eh... ik ken ze niet.

Danny bedankt.

(ik zou bijna zeggen: volgende keer bij mij thuis, maar daarvoor trekken jullie toch wat teveel laadjes open!)

Ja! Was leuk, leuk om eens wat gezichten bij de name te kunnen plaatsen, zeer coole locatie en helemaal top geregeld, iedereen bedankt, met name Danny!
Opkomst was als je de thread zo leest erg laag maar de niet forum leden waren een welkome aanvulling en de kwaliteit was goed! Snel weer, dean zorg ik voor een MOTM waar ook nog geluid uit komt :)

Het was echt leuk, en het klonk nog goed ook, soms. Die mexicaan heeft echt talent voor zo'n 606, en die wasp was schitterend, Moest toen iedereen vertrokken was boven nog verder met die mensen... Was om vier uur thuis...
Kun je nagaan.
Hoe heten die KGB-pillen ook weer?

Waren er trouwens veel vrouwelijke afstudeer projecten? Een vriendin van een van de afstudeer vrouwen was echt heel aardig en leuk... Ze heeft mij naar het station gebracht waardoor ik niet via utrecht met stoptreinen hoefde te klooien.

Mocht je haar toevallig kennen, dan zeg maar: "Top!" tegen haar en geef je haar maar mijn emailadres. :)

Maar goed... Die 606 klonk inderdaad erg leuk! En leo aan de M3x-en... het moet niet gekker worden!

p.s. Toen ik gisteren naar huis liep vanuit het station in Eindhoven, kwam ik langs een raam met een prima sticker..

http://www.catscan.nl
Das een avatar van een forumlid! Stickers zijn cool!

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Waren er trouwens veel vrouwelijke afstudeer projecten? Een vriendin van een van de afstudeer vrouwen was echt heel aardig en leuk... Ze heeft mij naar het station gebracht waardoor ik niet via utrecht met stoptreinen hoefde te klooien.

Mocht je haar toevallig kennen, dan zeg maar: "Top!" tegen haar en geef je haar maar mijn emailadres. :)

Maar goed... Die 606 klonk inderdaad erg leuk! En leo aan de M3x-en... het moet niet gekker worden!

Johnny toch! Dan moet ik toch wat meer details weten, ben ik bang. Ik bedoel namen of zo.

Origineel geplaatst door Imipolex
Johnny toch! Dan moet ik toch wat meer details weten, ben ik bang. Ik bedoel namen of zo.
Die ben ik vergeten.. Toen ik haar zag stond mijn hart stil en kon ik niets onthouden. We hebben elkaar wel voorgesteld, maar ik ben het echt vergeten. Ze heeft een rood klein autotje...en woont in rotterdam west.. dat is het.

Eigenlijk ook maar goed ook.. Ik ben al gelukkig. :)

p.s. Toen ik gisteren naar huis liep vanuit het station in Eindhoven, kwam ik langs een raam met een prima sticker..
http://www.catscan.nl
Das een avatar van een forumlid! Stickers zijn cool!

Geweldig, waarschijnlijk wel heel erg van D-E-V-O gejat, maar evenzogoed, geweldig!

Eigenlijk ook maar goed ook.. Ik ben al gelukkig. :)

Ja, wat is dat toch met ons?? Toen ik thuis naar de wc ging, bleek ik ook nog een erectie te hebben van die ene schattige, met die korte pony (haardracht, geen paard).

Origineel geplaatst door Wout Blommers
Tjee, hier staan mensen op...
attachment.php

Wie eigenlijk?
Nu eerst aan het werk: kerstliedjes met de kinderen instuderen... "Nu zijt welleko-ho-me..."

Wout

van links naar rechts:

roel jena rob degene-die-op-1-van-de-vorige-foto's-bij-de-kluisdeur-staat (kees?)

Back