Rotterdam "In een kroeg drinken" meeting 2003 was gaaf !

Wat faag, maar toch... :)

Attachments

• 005.jpg
    005.jpg
    40,3 KB · Bekeken: 87
Origineel geplaatst door Wout Blommers
De andere schonen heb ik gemist, dus...
Nogmaals sorry... Ik stond weer eens met je te ouwehoeren!

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Nogmaals sorry... Ik stond weer eens met je te ouwehoeren!

En WAAROM heb jij ze dan NIET gemist :)

Attachments

• 014.jpg
    014.jpg
    85,2 KB · Bekeken: 95
Origineel geplaatst door Wout Blommers
Overloper!

(de laatste)
Das pre-analoog!

We waren toch tot de conclusie gekomen dat analoog eigenlijk Virtual Accoustisch is en VA eigenlij Virtual Virtual Accoustisch? Of was dat mijn afgebraamde eind conclusie, middens een stukje default tooling verkregen door afbraam-technisch volgens een logisch pad te werken....

Aaaaaaaaaaaargh weekend.

Ik moet wel zeggen dat jullie super harcore dudes zijn, bierflesjes plaatsen tussen al die zwaar exotische apparatuur.
Een G2 die nog niet uit is, een een uniek gemodde TR606. Daar zakt mijn broek van af. Ik had het anders opgelost.

Wel gaaf allemaal hoor verders!

mensen mensen, ik schrik toch elke keer weer als ik zie hoe lelijk ik ben. was gelukkig nog een beetje vaag.

ik wilde nog even zeggen Danny, dat ik die synths erg leuk vond, maar dat je mij de volgende keer ook gewoon mag uitnodigen op zo'n afstudeerreceptie, zonder synths. dan doe ik mijn architectenpak wel aan.

Origineel geplaatst door Leo
mensen mensen, ik schrik toch elke keer weer als ik zie hoe lelijk ik ben. was gelukkig nog een beetje vaag.

ik wilde nog even zeggen Danny, dat ik die synths erg leuk vond, maar dat je mij de volgende keer ook gewoon mag uitnodigen op zo'n afstudeerreceptie, zonder synths. dan doe ik mijn architectenpak wel aan.

Dat is prima hoor. Kunnen we een boom opzetten over de impliciete formele dialektiek van programmatische revitalisatie-interventies in na-oorlogse problematische achterstandswijken. Erg actueel momenteel.

Zoals J. Busca al zei: weeeeeekend!
Wat zeg ik: VAKANTIE!

99,5% goedgekeurde afstudeeropdracht, lekker muzieksetupje aangesloten en al, nieuw phoneabbo @ 5€/m, schitterende foto's in deze thread .. morgen kerstborrel... blah
kortom, allemaal leuk ! wat ik dus ook zeg! V A K A N T I E !

Origineel geplaatst door demian
Ik moet wel zeggen dat jullie super harcore dudes zijn, bierflesjes plaatsen tussen al die zwaar exotische apparatuur.
Een G2 die nog niet uit is, een een uniek gemodde TR606. Daar zakt mijn broek van af. Ik had het anders opgelost.

Wel gaaf allemaal hoor verders!
Als ik in de ene hand een G2 heb en in de andere hand een fles bier.... en ik moet aan mijn ... krassen... Wat laat ik dan vallen! :D

We zijn er netjes mee omgesprongen! Die dames dames echter.... :)

Het was tof! Ik zag geloof ik ook een maquette van het S-complex van Philips in Strijp, maar dat weet ik niet meer zeker! Afbramen die hap!

Back