virus kc/cubase

paul

Joe haj
kan iemand me hier helpen... kom geen wijs uit die manuel van de virus KC

de virus kC heeft 3 stereo outputs.. en ik kan maar 1 output benutten...
ut lukt me niet om 3 geluiden tegenlijk uit dat beestje te krijgen..

ik wil bijv: output1: bassdrum
output2: synth 1
output3: synth 2

moet ik iets op de virus instellen... iemand heeft me verteld dat ik iets met de multi-mode moet doen... maar daar kom ik geen wijs uit.. =(

kan iemand me vertellen hoe me dit wel gaat lukken.:engel:

ps: dit is mn eerste synth.. dus ut is allemaal nieuw voor me

bvd paul

hi!
Ik heb zelf een virus b, ik denk dat dit wel hetzelfde werkt op de c:
Je moet gewoon op het knopje "multi" duwen. Dit staat links onder het LCD schermpje, ernaast staat een knopje "single"
Nu zit je in Multi-mode en kan je met de part-buttons (1 part = 1 geluid) de verschillende parts kiezen.
Dit doe je met de value/program knopjes.

groet,
Barbez

ja dat had ik al door... maar als ik op de multi knop druk dan krijg ik alleen maar van die strings te horen... de hele bank is string.. 127 geluiden..

ik wil de geluiden van mn single-mode gebruiken in mulit-mode... dus als ik van single naar multi spring.. dan krijg ik alleen maar van die softe string geluiden:confused:

in Multimode de 'stringbank' editten en de stringsingle programms vervangen voor degene die jij erin wilt hebben.
Je zult toch echt even de manual moeten lezen. Dit zijn eigenlijk vragen die je niet hoeft te stellen...

gr. Tom

daar was ik al bang voor.. omdat ik al op ut forum had gekeken of iemand anders al met dit insident te maken gehad had.:o:

dus ik kan die string geluiden vervangen voor een geluid van mn single-mode bank als ik ut goed begijp.

zal toch wat dieper in die manuel moeten kijken... iig bedankt

:geslaagd:

niet de hele bank is stringgeluiden

de hele standaard multibank zal op part 1 wel verwijzen naar een stringgeluid.

met de part knoppen kun je bladeren door de verschillende parts en de verschillende geluiden kiezen

en als je toch in multimode op het juiste part zit > edit > second output > bla...

en verder netjes je huiswerk doen en de manual lezen !

Back