DC connector TR707 gezocht

RezonatoR

Ik hang wat rond..
Yo...

Ik heb vandaag een TR707 gekocht voor maar 90 euro(!) maar nou is alleen de connector voor de adapter kaduuk.
Weet iemand waar ik dat ding kan vinden? Of kan ik gewoon naar de elektroboer stappen voor zoiets?

Ik ga lekker mijn DRM1 met de 707 aansturen. :)

Ik hoor t wel.

Ja das gewoon een standaard ingang. Effe openen, eruithalen en bij de electronica zaak langsgaan.
Roland zelf heb ze misschien ook nog wel, maar bij de lokale shop is makkelijker.

is die bak trouwens een beetje oke? ik hoor wel veel lof enzo maar is dat ding af gezien van de nostalgische waarde een beetje bruikbaar?

hey, die zag ik op marktplaats staan :p
Het was dat ik er net eentje had anders had ik 'm voor je neus weggekaapt :duivels: :engel: hehe

Ik vind vooral de crash, ride, individuele outputs, matrixscherm en sequencer erg bruikbaar.
Sequencer is 100% gelijk (behalve lay out) aan de TR 909, en ideaal om andere apparaten aan te sturen in live situaties vind ik.

even ontopic, ook mijn connector is stuk, er zit nu gewoon draad gesoldeerd aan de pcb met buiten een kroonsteentje om de adapter aan te sluiten, misschien ook n idee om netjes weer n connector op te zetten.

Origineel geplaatst door Niel
hey, die zag ik op marktplaats staan :p
Het was dat ik er net eentje had anders had ik 'm voor je neus weggekaapt :duivels: :engel: hehe

gnegne, heb ik ff geluk

De bassdrum en claps zijn erg fijn. Het layeren van de toms geeft ook coole effecten. Ik gebruik de meeste geluiden (met uizondering van de openhihat en crash want das echt bout). Maar ik heb er wel altijd een 808 onderzitten(niet de bassdrum). Samen klinkt het erg fijn.

Beter!!! heb m gister ff laten fixen bij muziekwinkel Bob de Jong in Leeuwarden. Kostte 15 euro en die gozer heeft m gelijk ff helemaal nagekeken er waren ook wat brakke contactjes en andere dingen. De 707 rockt echt vet en is een van mn vetste aankopen sinds de Syncussion. De sequencer is echt masterlijk!

Tis absoluut een lekker bakje, ondanks zijn vastgebakken romsound
die niet te editten zijn.
Gebruik m in combi met mijn 606 (snare,h-hats) en mijn 909, en dit is nog altijd
erg lekker!
Gebruik zowiezo de interne sequencers met midi, dit klinkt het best!
Goede prijs overigens, tja je haalt een bak Chicago sound in House:D
uitleg overbodig lijkt mij....

Back