James Holden

Cycloop

Ingeburgerd
Gisteren hoorde ik een promo van James Holden's The Wheel'. Wat een plaat!!!! Heeft iemand hier'm al gehoord? In ieder geval een absolute aanrader om eens te luisteren, en zeker niet alleen voor Progressive fans. Aangezien ik gelezen had dat hier een aantal Holden Fans rondhangen... Een topic over hem.

kheb 'm ff 'gecheckt' maar eerlijk gezegd vind ik 't niet zo bijzonder...

kvind progressive trance van de laatste tijd (die paar die ik heb gehoord) erg flauwtjes... van die totaal niet-overtuigende dromerige deuntjes met wat slappe beats eronder... is 't nu mode ofzo om van die slappe iele kickdrums te gebruiken? het hele 'trance effect' gaat daardoor verloren en 't wordt een soort mislukte-semi-ambient
lijkt me dat deze stijl langzaam ten onder gaat aan middelmatigheid

James Holden, de Generaal :)

Ben erg blij dattie met Border Community is gekomen! evenals de mensen die onder zn label draaien nu!

Tis overigens ook n zeer relaxte gast, en erg grappig als ie van de kaart is :)

verder zijn zijn mixtechnieken gewoon gruwelijk, de muziek die hij maakt is ook zeer origineel en pakkend

kan wel zeggen, tis voor mij n welkome verschijning na jaren van copy-paste Techno

een goeie tip om te downloaden:

James Holden @ Sonne Mond Sterne Festival 2006.. 2006-08-11 SMS - James Holden.mp3

set is geweldig en khad echt t gevoel of k daar 2 meter boven de grond hing

hopen dattie met NYE weer in Amsterdam draait...

ook de andere van Border Community label zijn zeer de moeite waard:

Nathan Fake
Ricardo Tobar
Mistress Barbara
Petter
Luke Abbot
Jake Fairley - Fairmont

veel plezier! :)

Back