akai z4 voor weinig

er staat er nu een voor 299 als ik het goed heb gezien
joehoe sinterklaas bestaat echt!!!!!!

Laatst gewijzigd:
Heb een Z4 in huis en wilde het van de hand doen,maar als ik nu hoor dat je het het apparaat voor een appel en een ei van de hand kunt doen,besluit ik de z4 te houden.En eigenlijk een zeer prachtig ding,die sampled als de beste,geen onderscheid kun je maken met de sample van z4 en deze van de gesampelde.

ja volkomen gelijk z4 is echt toppie alleen de prijxen van 1100 tot 1400 hebben tot gister ervoor gezorgd dat ik er niet over nadacht er een aan te schaffen :(

met een beetje mazzel heb ik een nieuwe akai z4 overmorgen binnen :dubbel:

ehm, is het niet zo dat je nu de volledig 'kale' Z4 koopt? Ik denk dat als je de volle mep opties erin flikkert je echt wel tegen de 1100-1200E komt.. btw 1290E bij thomann (full blown)

Arv

op de dawsons site staat er dat er 272 mb ram inzit, en in de sound on sound review staat dat hij standaard met een 20 gb hd uitgerust is. wat daarvan aan is, zal ik hopelijk morgenavond kunnen berichten.
ik heb even gecheckt, en ram voor de z4 kost tss de 50 en 60 euro voor 256 mb, en zelfs als je er nog een harde schijf moet bijkopen, kost dat je nog laaaaang niet de bijna 800 euro verschil in prijs tss dawsons en thomann, hoor...
extra outputs en fx board zitten er niet in, maar dat is bij thomann ook niet het geval.

op de site staat er dat er 272 mb ram inzit, en in de sound on sound review staat dat hij standaard met een 20 gb hd uitgerust is. wat daarvan aan is, zal ik hopelijk morgenavond kunnen berichten.

extra outputs en fx board zitten er niet in, nee.

hm, ik kan je inderdaad alleen maar gelijk geven eigenlijk! Ik heb niet goed gelezen, bij thomann idd geen ind. outs board!

best wel een goeie deal dus :D

succes!
Arv

Z4

Z4

Zeker een goede deal en zelfs de Z8 heeft standaard geen 8 outputs.
Die moet je er dus ook nog bijkopen.

De Z-serie wordt overigens ondersteund in de nieuwe Recycle 2.1.
Moet echter nog uitkomen.

Is maar een tijdelijke actie, kom je wel vaker tegen. Daarna gaan de prijzen gewoon weer omhoog

gr. Mario

Origineel geplaatst door mario
Is maar een tijdelijke actie, kom je wel vaker tegen. Daarna gaan de prijzen gewoon weer omhoog

gr. Mario
dat was ook al in me opgekomen :eureka:

dus centjes bij elkaar schrapen en snel bestellen voor het te laat is :D

Is het zowiezo nog wel interessant om een sampler te kopen ? (voor studio gebruik dan hé)

goede keus, klasse sampler d.b.1 veel plezier ermee :okdan:

Origineel geplaatst door demian
Is het zowiezo nog wel interessant om een sampler te kopen ? (voor studio gebruik dan hé)

wil me wat meer gaan cocentreren op wat studio werk en wat minder op het live gebeuren en dan is deze een heel goede keus voor mij dan

Back