Amerika Studio shit

BOPH3

www.hadrie.nl
jah mijn Pa gaat volgende week naar amerika, en ik vroeg aan hem of hij daar kon kijken of ie goedkoop een mpc vandaan kon halen...

en hij zei jah ik wil wel kijken voor je, nu vroeg ik me af, weet iemand of het ook daadwerkelijk goedkoper is daar?

zowieso is de dollar laag tegenover de euro (bij 2000 dollar bespaar ik 500€), dus ik wil die shit wel weten...

Als ik niet genoeg geld heb voor een mpc, dan wil ik graag een goeie studio mic kopen ik zat te denken aan de 400 euro ongeveer voor mic en preamp voor de fantoomvoeding...iemand ideeen wat ik kan kopen dan in amerika (CHICAGO, ILLIONOIS)???

Laat het me weten, want ik ben nog een klein beetje leek in die shit...

PEACE!

gewoon eens virueel winkelen op internet (google, vivismo etc) vind je vanzelf de laagste prijzen, ook in amerika
(is een klein antwoordje waarschijnlijk, maar werkt wel)

klopt idd jah maar ik weet de prijs verschillen niet zo goed...das het mindere...

Het is vaak goedkoper en zeker nu, zoals je zelf al zegt. Probleem kan echter wel zijn: invoerrechten. Over alle artikelen van boven de 175 euro die in landen buiten de EU worden gekocht, moeten douanerechten en BTW worden betaald. De douanerechten worden betaald over de aankoopprijs van je apparaat (douane recht is 14% voor geluids apparatuur), de BTW wordt geheven over de douanewaarde met daarbij opgeteld het douanerecht (btw is 19%).
Het wordt iets makkelijker als jij of je vader een eigen bedrijf heeft.

De belastingdienst douane heeft een site waar alle info staat:

http://www.belastingdienst.nl/9229237/v/index.htm

Oh ja, Guitar Center in Chicago is wel een grote winkel waar ze aardig wat spullen hebben, ook Akai:
http://www.guitarcenter.com/cgi-bin/location.cgi/Chicago/

Laatst gewijzigd:
Wat!?

Chicago, de geboorteplaats van de house. En daar zouden ze geen fatsoenlijke musicstores hebben?
You're kidding me right? ;)

Origineel geplaatst door fuse
Wat!?