Roland TR-808

Status
Please reply by conversation.
Ik zie het voordeel van snipers niet, zulke zut zorgt ervoor dat handelaren info over gewilde produkten krijgen.

Daarnaast; als je zoals ik bent dan heb je een bepaalde max in je hoofd dan is het gewoon jammer als iemand anders er meer voor over heeft. Als je meer loopt te bieden krijg je alleen maar cognitieve dissonantie :D spijt dus

Bericht door een moderator:
Ik heb een bericht van mono weggehaald, waarin ie heel subtiel zegt dat hij het met Leo eens is wat betreft Dizzy.

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3704831211&category=46948

volgens mij moet je deze hebben; ziet er goed uit (de ad en de machine) en loopt morgenochtend rond half acht af.
mooie tijd om een hoop liefhebbers niet online te hebben!

de laatste 5, 6 minuten volg je de bewegingen. (natuurlijk moet je je eerst aanmelden als ebay member, anders ben je straks te laat!!!!!!)

vanaf een minuut of 3 blijf je steeds de pagina vernieuwen, dan zie je meteen of het druk is, of er nog verder geboden wordt, etc. als de vernieuwtijd ongeveer 10 seconden is bv, volg je de laatste minuut niet door vernieuwen, maar op je horloge.
25 seconden voor afloop doe je je maximale bod, in een keer, je krijgt dan na een seconde of 10 de vraag het te bevestigen, dat doe je meteen, en dan maar afwachten.

ik wed dat je deze goedkoper kan kopen dan ik de mijne 2 weken terug.
succes.

ps en nou geen gezeik van: ik moet om 7 uur naar mijn werk of zo. als je wat wilt, dan moet je er wat voor over hebben!

trouwens, als je op de duitse ebay onder muziekinstrumenten zoekt met tr-808 (dus met streepje), staan er 5 of 6 de komende week. en ze blijven komen, echt waar.

dat ding wat hier eerder genoemd werd, met de krassen en de knop eraf en zo, zou ik niet nemen. zo iemand is niet zuinig op zijn spullen geweest. dat zou je ook wel eens aan de binnenkant kunnen merken.

Thanx leo!

Ik heb er inderdaad wat voor over, en ik ben al lang ebay lid! :D
Alleen... er staat wel bij dat ie alleen naar Duitsland stuurt? Kan ik daar nog wat mee regelen dan ofzo?
Gewoon mailen en zeggen dat je de verzendkosten wel betalen wil?

achteraf hè!
'o sorry, ik heb de veiling gewonnen en ik zie nu pas dat je alleen naar d wil versturen. ik woon in holland, ik hoop dat het geen probleem is. de verzendkosten zullen ongeveer 20-25 euro zijn en die betaal ik natuurlijk. ik hoor graag van je.'

(en dan in het duits hè...)

ps ik snap dat je ebay lid bent, maar ik bedoel, meld je al voor het bieden even aan, bv door mein ebay te kiezen.
ik heb het wel eens gehad dat ik een veiling zat te volgen en dat was vergeten. dan krijg je op het laatst een extra stap: na het bieden moet je je dan eerst aanmelden en dan het bod bevestigen.... aj, net te laat.

Origineel geplaatst door Leo
achteraf hè!
'o sorry, ik heb de veiling gewonnen en ik zie nu pas dat je alleen naar d wil versturen. ik woon in holland, ik hoop dat het geen probleem is. de verzendkosten zullen ongeveer 20-25 euro zijn en die betaal ik natuurlijk. ik hoor graag van je.'

Ik doe dit altijd vooraf.

Als je geen (of een onredelijk) antwoord krijgt, weet je gelijk wat voor vlees je in de kuip hebt.
En je bent er zeker van dat je achteraf geen gezeur krijgt.

Maar ja, dat moet je zelf maar weten...

@Leo: ik heb die gast van die link van je gemaild en nu komt ie zelf met een 'voorstel'.. dwz ik stuur geld, hij beeindigd vroegtijdig de veiling en hij stuurt het op. Hij heeft me zelf een bedrag aangegeven (wat ik persoonlijk erg laag vind voor een mooie goeie 808) wat me nogal argwanend maakt..

damn.. what to do..

Origineel geplaatst door Arv
@Leo: ik heb die gast van die link van je gemaild en nu komt ie zelf met een 'voorstel'.. dwz ik stuur geld, hij beeindigd vroegtijdig de veiling en hij stuurt het op. Hij heeft me zelf een bedrag aangegeven (wat ik persoonlijk erg laag vind voor een mooie goeie 808) wat me nogal argwanend maakt..

damn.. what to do..

ja Leo! .... wat moet Arv nu doen ??!! :D

Origineel geplaatst door demian
ja Leo! .... wat moet Arv nu doen ??!! :D

ik zou er voor gaan, beetje afhankelijk van hoe laag de prijs is (mail me anders even, als je het hier niet durft te zeggen).
hij heeft een paar positieve bewertungen, 1 negatieve, maar toen was ie koper en is de zaak niet doorgegaa. de laatste positieve was hij verkoper en was de koper tevreden met de spullen (een of andere stang voor een z3 - auto??!!) duidelijk geen muziekhandelaar, misschien daarom niet op de hoogte van 808-prijzen ook geen doorgewinterde ebay-er, dus misschien bang/ in de verwachting dat de veiling beneden de 300 blijft hangen.
bankgegevens opvragen (iban!), adres opvragen. kan je allemaal controleren op het net, of hij daar ook woont.
beetje mailen, kijken of hij ok is, maar niet te ok, en hoppa: geld overmaken.
tja, en dan maar zien hè?!

Tis weer niet wat geworden Arv?

525 euri is toch echt niet duur.

Origineel geplaatst door The Q
Tis weer niet wat geworden Arv?

525 euri is toch echt niet duur.

Daar had ik hem ook zeker niet voor laten staan, man!

Status
Please reply by conversation.
Back