Roland TR-808

Status
Please reply by conversation.
Origineel geplaatst door BasicSystem
Het gevoel er graag een te willen is misschien wel mooier dan het gevoel als je er eentje hebt......

En Arv? Het lijkt er wel op, he? :D

Nou ja, het is een prachtmachine.. Maar geld is ook een broodnodig iets.. En soms is het geen 'en en' maar 'of of'. Helaas.. Ik ga hem wel missen hoor.

Origineel geplaatst door Arv
Nou ja, het is een prachtmachine.. Maar geld is ook een broodnodig iets.. En soms is het geen 'en en' maar 'of of'. Helaas.. Ik ga hem wel missen hoor.

De 808 is destijds de enige verkoop geweest waar ik toch wel een beetje spijt van heb.
Ik had bijna nog op jouw advertentie gereageerd, maar ik zit al tijden in een creatief vacuum. :D
En ik heb ook geen ruimte...enz.

Origineel geplaatst door OnAcid
De 808 is destijds de enige verkoop geweest waar ik toch wel een beetje spijt van heb.
Ik had bijna nog op jouw advertentie gereageerd, maar ik zit al tijden in een creatief vacuum. :D
En ik heb ook geen ruimte...enz.

Mijn reden van verkoop is dat ik waarschijnlijk een MPC1000 ga kopen. I need the cash.. Iemand een MPC1000 te koop? :D

808

808

alternatief voor 808

grappig verhaal zeg ditvan arv en dizzy waar is die gast ...?
maar ik heb bv nu een cr8000 verschrikkelijk lekker app...[asje geen tr 808 heb]zoals ik
ik maak meer richting electro / breakz
de vr 8000 heeft wel de 808 cowbell & conga wat ik lekker vindt
om percussie zwaar gemoduleerd [ tube distortion tape echo erover ] te gehore laten,
goed alternatief voor 808 ik heb ook de tonal mods moet nog solderen ,..pff,

en een tr 606 komteraan ook met mods ...
samen moet ik toch wel een leuk 808 alternatief hebben met mods en triggers zat

voor de helft van de cash
natuurlijk in niet zo,n heftigedoos asde tr808
nothing rocks de 808 maaaaar,...

Status
Please reply by conversation.
Back