Prophecy probleem

conso

Fold it
In de display van mijn Prophecy blijven alle vijf de Performance Editor secties onophoudelijk veranderen van naam. Tussendoor blijven ze soms even leeg, waarna de namen weer vlot over het schermpje beginnen te rollen. De Prophecy staat absoluut in Performance mode ingesteld, dus een aantal keer Exit indrukken -zoals in de Players Guide vermeld- helpt helaas niet. Het probleem doet zich voor in alle Programs.

Iemand een idee hoe dit op te lossen?

Dank,
conso

al eens gecheked of er geen toets vast zit waardoor hij blijt scrollen >??

volgens mij is dat normaal. dat doet de prophecy altijd, tenzij je ergens iets uitzet, dacht ik ooit eens gelezen te hebben, ergens in een manual van mijn 4de of 5de prophecy.

Een factory reset heb je wellicht al geprobeer vermoed ik?

Misschien is de batterij wel aan vervanging toe? (is wel eens de oorzaak van 'rare verschijnselen')

matika010
al eens gecheked of er geen toets vast zit waardoor hij blijt scrollen >??
*Ja, heb ik gecheckt, dat is het niet. Ik kan hem ook gewoon bespelen, maar word gek van die rollende Performance Controller parameters, en je kunt die zo ook niet instellen.

Leo
volgens mij is dat normaal. dat doet de prophecy altijd, tenzij je ergens iets uitzet, dacht ik ooit eens gelezen te hebben, ergens in een manual van mijn 4de of 5de prophecy.
*Leo, heb Prophecy nog niet lang, en kan er nu pas echt even mee aan de slag, maar hij deed dit in het begin niet. Je kunt de Performance editors wel uitzetten (en dat moet dan elke keer per Program weer opnieuw!) maar dan kun je ook juist die mooie funktie niet meer gebruiken. Da's niet de bedoeling. Je moet volgens mij dus in de display kunnen zien welke parameters aan de vijf knoppen zijn toegewezen voor 'tweaking'. Het lijkt er nog het meest op of -ie die instellingen voor alle programma's kwijt is.

Hover
Een factory reset heb je wellicht al geprobeer vermoed ik?
Misschien is de batterij wel aan vervanging toe? (is wel eens de oorzaak van 'rare verschijnselen')
*Yep, reset geprobeerd, hielp niets.
** Die batterij is mogelijk.

Dank voor deze reakties alvast!

O.k. ik ben eruit. Blijkbaar is er eerder iets gebeurd waardoor alle vijf PE sets almaar alle parameters over het schermpje lieten rollen. Ik heb de geheugenplaatsen inmiddels een voor een opnieuw onder handen genomen. Probleem dus via langzame weg opgelost.

Een groot slot erop.:slotje:

Back