Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door MadR
Xp is prima !
je kan zoals fuse zegt al die graphische rotzooi gewoon uitzetten ...
geef Xp iig een fair chance !!
Origineel geplaatst door cloudman
Draai gewoon win98se-lite en je machien zal vliegen!!!
helaas... win98 wordt nie langer ondersteund door microshaft wegens te oud.![]()
neen, even ernstig. misschien toch opteren voor xp. ietsiepietsie tweaken neemt echt nie veel tijd in beslag, en je hebt de laatste drivers en zo die je kan hanteren. Het is een spijtige zaak, maar een mens is verplicht mee te evolueren. en raar maar waar: op sommige machienes draaien nieuwere ossen sneller dan oudere. misschien een betere ondersteuning van de hardware of zo? enfin.
ooh ja, ik zou ook, zoals anderen al suggereerden, xp "vers" installeren, op een lege hd
veel succes er mee.
greetz
cloudy
Origineel geplaatst door cloudman
Draai gewoon win98se-lite en je machien zal vliegen!!!
helaas... win98 wordt nie langer ondersteund door microshaft wegens te oud.![]()

Origineel geplaatst door fuse
Windows 2000 is eigenlijk NT5 en XP is eigenlijk NT5.1.
En als je hardware niet onder 2000 te installeren is komt het omdat in de installatiefiles gewoon staat dat het geen 2000 drivers zijn. Maar da's onzin. Met wat hacken krijg je het in 9 van de 10 gevallen ook wel aan de praat. Maar dat gaat ook weer nergens over want elke garantie whatsover vervalt dan.
XP is gewoon een scam van MS om nog meer klanten aan zich te binden. De GUI half afkijken van Apple's OSX en de verbeteringen aanbrengen die in een SP van 2000 hadden moeten zitten. En natuurlijk alles integreren omdat ze zo nodig een rechtszaak moesten winnen.
De ideale installatie bestaat ook niet. En dan nog blijf je altijd last houden van de standaard dingen die MS ooit bedacht heeft en niet anders in te stellen zijn.
Ik heb hier een Windows versie draaien die van 98 naar ME naar 2000 naar XP beta naar XP geupgraded is. Ondertussen aan m'n 3e moederbord zit en al 2x naar een nieuwe HD is verhuist. Draait nog steeds als een zonnetje. Zal me boeien of dit de beste manier is, het werkt gewoon. Pas als de HD crashed of een of andere onoplosbare fout optreed ga ik weer schoon beginnen. Anders los ik het wel op. En dan wel een goeie ghost backup maken deze keer.![]()
Origineel geplaatst door Phase
jaja je zet t uit, start opnieuw op en maakt t nog niks uit als je bij systeembronnen kijkt.
rotzooi zet ik zelf wel op mijn PC, dat hoeft winXP niet te doen voor me.
Trouwens niet normaal dat als je XP instaleerd je een OS hebt van 1,5 gig, dat wil je toch niet.
je OS kan je altijd terugzetten naar de vorige staat als je Ghost images maakt, is nog veel betrouwbaarder ook.
Wat voegt XP nu echt toe ????? ja ik weet t wel: een hoop zooi haha
Origineel geplaatst door Phase
wel een voordeel is dat de win98 als ie crast zo te reparereren is en als NT4/Win2000/XP crasht t vaak ook echt afgelopen is, herstelopties ten spijt. als je dan persee XP wilt, neem dan wel de Proffesional versie en niet de Home editie.
XP is echt fijn. de system recovery zal dan trouwens ook weleenswaar op de achtergrond actief zijn bij mij, maar ik heb daar totaal geen last van. zodra ik dat wel ga krijgen, dan zet ik dat toch gewoon uit. het verhaal dat je te vaak system recovery zou gebruiken en dat de boel het dan niet meer doet is ook compleet uit de lucht gegrepen. moet namelijk gewoon kunnen en zal wel met persoonlijke omstandigheden te maken hebben gehad. suc6 iig...en barst maar los met commentaar 
Origineel geplaatst door olafmol
tis "Professional" ipv "Proffesional"

uit