MPC 2000XL Probleempje ???

Kevin

Tis niet te gleuven
Misschien een klein probleempje maar misschien is het logisch te verklaren...

Heb dus een MPC 2000XL maar wat is nu het geval,bij bepaalde geluiden (en volume's) vervormd het geluid verschrikkelijk maar wat is nu het rare...hij heeft het alleen op de hoofdtelefoon uit!
Dus mijn vraag..Is mijn hoofdtelefoon uit van de MPC kapot ? (of is dit gewoon digitale distortion dus mot m'n sample wat zachter worden gezet..)
Nu moet ik zeggen dat het ook bij de wat rauwere geluiden is.
Bij de ''gewone'' outputs heeft hij er geen last van..
En dan nog een klein probleempje waar ik verder geen last van heb aangezien ik sample op de PC en niet op de MPC.
Heb dus wel geprobeerd te samplen maar ook al zet ik de Rec. van de MPC dicht dan nog komt er geluid binnen...en niet zachtjes maar op behoorlijk niveau is er hier misschien een niet goed functionerend potmetertje aan de gang of hoort dit zo ?

Voor de rest werkt hij goed hoor :D Heb ook geen last verder van bovengeschreven probleempjes maar wil het gewoon ff weten anders krijgt ie toch een servicebeurtje (als het niet teveel kost)

:biertje:

Ja en dit werkt ook gewoon maar dit heeft toch niets met de treshold te maken ?
Threshold is om in te stellen bij welk volume hij moet gaan samplen (lomp gezegd :D )
Ik denk zelf dat het afspeel gebeuren in elk geval aan mijn sample ligt (zal hem ook ff bijvoegen als wav en kijk anders zelf maar ff)
Maar goed als jij dus je Rec pot helemaal dichtdraait en je zet een signaal op je audio in hoor jij dan wat ?

Bestandje .....

Maakt niet uit :D
Maar heb jij dat ook met dat Bassdrummetje wat ik als bijlage erbij heb gedaan ??

Is er verder niemand die ff een 2000XL tot zijn beschikking heeft en kan testten ??

Back