cubase/vst

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

paul

Joe haj
hoi,

kwouw graag weten of ut mogelijk is om in cubase een vst effect op een vst instrument te zetten..
ik kom net van fruityloops af.. en daar ging dat wel.

ik kom dur nog nie uit.. heb al wat dingen geprobeerd met een FX channel aanmaken.. en geprobeerd ut singaal daarheen te senden, maar dat is tot zover nog niet gelukt.:frons:

bvd, paul

Re: cubase/vst

Origineel geplaatst door paul
hoi,

kwouw graag weten of ut mogelijk is om in cubase een vst effect op een vst instrument te zetten..
ik kom net van fruityloops af.. en daar ging dat wel.

ik kom dur nog nie uit.. heb al wat dingen geprobeerd met een FX channel aanmaken.. en geprobeerd ut singaal daarheen te senden, maar dat is tot zover nog niet gelukt.:frons:

bvd, paul

ja dit is mogelijk.

zeer eenvoudig op te lossen. staat heel erg goed beschreven in de handleiding van cubase sx op pagina 238.

en voor dit soort basic vragen denk ik dat je beter eerst de handleiding kan doornemen. dit is echt noodzakelijk als je met een wat professioneler product gaat werken.

hum... heb ut boek niet... heb een gedownde versie van SX
is er misschien een I-net pagina waar ut boek opstaat?:D

Als je de illegale Cubase kan downloaden dan kun je ook de manual downloaden jij vieze smerige crimineel.(GRAPJE :D ) sorry dat was niet zo bedoeld, maar als de software je bevalt moet je het kopen.

Bericht door een moderator:
Vragen m.b.t. illegale software worden op synthforum.nl niet getolereerd.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back