Rouly
Nieuwkomer
Hallo,
Ik heb een probleem om met een Roland VM-3100 Cubase SX 2.01 aan te sturen. Het is me al wel gelukt om met de faders de mixer te besturen, alleen de transport control die de VM-3100 biedt werkt nog niet. Nu heb ik de megaduidelijke
handleiding van Roland erbij gepakt en de aanwijzingen gevolgd. Daar staat het 1 en ander in over midi instellingen die je aan moet passen. Goed, heb ik allemaal gedaan maar het werkt nog niet.
Heeft iemand een idee?
PS.: Hallo nog een keer
Ben hier nieuw. Ik had dit forum via google gevonden toen ik op zoek was naar een oplossing voor het bovenstaande probleem en het leek me wel ok hierzo!
Ik heb een probleem om met een Roland VM-3100 Cubase SX 2.01 aan te sturen. Het is me al wel gelukt om met de faders de mixer te besturen, alleen de transport control die de VM-3100 biedt werkt nog niet. Nu heb ik de megaduidelijke
handleiding van Roland erbij gepakt en de aanwijzingen gevolgd. Daar staat het 1 en ander in over midi instellingen die je aan moet passen. Goed, heb ik allemaal gedaan maar het werkt nog niet. Heeft iemand een idee?
PS.: Hallo nog een keer
Ben hier nieuw. Ik had dit forum via google gevonden toen ik op zoek was naar een oplossing voor het bovenstaande probleem en het leek me wel ok hierzo!

)