ik moet URGENT drivers voor Pulsar 2 hebben

woutski

Nieuwkomer
Hier is het probleem: ik heb vandaag mijn disc geformateerd en windows XP opnieuw geïnstalleerd.
Nu wil ik mijn Pulsar weer opnieuw installeren, maar VOOR de setup zegt ie dat ik win2000 drivers moet installeren.
Dit kan dus niet vanuit de setup wat ik heel vreemd vind...anyways, er staat een win2000 driver op die cd, maar dat is alleen een .dll file en ik heb geen idee hoe ik die moet installeren.
Ook is er totaal niks aan drivers te vinden op de creamware site wat ik helemaal belachelijk vind.
Ik kan wel naar Creamware schrijven maar ik verwacht geen antwoord tot na de kerst en je snapt wel dat ik niet kan/wil wachten tot ik uberhaupt geluid uit m'n computer kan halen tot na de kerst.
Dus als iemand zo vriendelijk wil zijn om mij A.S.A.P. uit de brand te helpen...much appreciated!

goeiemorgen.
dat valt even binnen met: "hee help mij nu!" :)
en wat zegt de handleiding? :confused: moet het toch instaan lijkt me (hoop ik tenminste?)

Laatst gewijzigd:
als je de SFP software download (http://www.creamware.de/en/download/softw_updates/sfp/default.asp) zit daar ook de driver bij. Als je setup uitvoert krijg je na de lincensing agreement eerst een optie om je driver te installeren, waarna de computer opnieuw opstart en dan weer verdergaat met de setup van de rest van de software.

configuratiescherm > nieuwe hardware > pulsar selecteren > driver zelf selecteren > verwijzen naar die .dll

zoiets ?

welkom trouwens !

die vraag van die driver is normaal
dat installeert die gewoon zelf. daarna machine rebooten (geeft die ook wel aan) en daarna gaat de install verder.

dus niet zo panieken maar gewoon installen die hap ;)

Back