op zoek naar bepaalde 3 synth standaard !

- -

Ouwe rot
het is een standaart waar je bv 3 synths op kan zetten en individueel kunt kantelen.
de synths liggen op houdertjes die op een buis vast zijn gemaakt.

weet iemand wat ik bedoel en waar je die kan kopen ?????????????????????

als ik een plaatje zie pleur ik t er hier wel op

ja z'n standaart dus maar er hangt een doek voor dus hoop dat t duidelijk is........

Attachments

• nwhf-hw09-r.jpg
    nwhf-hw09-r.jpg
    68,5 KB · Bekeken: 125
je ziet er bovenop een Moog uitsteken, die staat zowat rechtop. ideaal dus. dit type standaart moet ik hebben.

ja ! die bedoel ik. bij Feedback en verspuy en Music store Koeln gekeken, .......hebben ze em dus bij Thomann !

Origineel geplaatst door Phase
ja ! die bedoel ik. bij Feedback en verspuy en Music store Koeln gekeken, .......hebben ze em dus bij Thomann !

yep, enneeeh > op zoek naar bepaald standaart !!!!!! ( het is standaard ;)

Vrolijk kerstfeest !

Origineel geplaatst door Phase

Zo'n eentje heb ik liggen voor je... voor 3 synths... exact zoals op die foto van bambam en Thoman.. alleen in blanke kleur...

Gr. Eraz

Dat is een erg mooie en ideale standaard!!

wel 222 euroos!! daar in DL!
zijn ze niet goedkoper aan te komen?

Weet iemand of ie ook bestaat voor 4 synths?? (alhoewel het erg krap wordt qua tussenruimte in de hoogte)

Alvast bedankt!!

Zijn je synths op deze manier wel makkelijk te bedienen.. programmeren? Krijg je geen onwijze rugpijn als je op 3 niveaus werkt... steeds maar hangend over je spullen? Het staat wel heel koel.. maar werkt volgens mij klote...

Origineel geplaatst door Furious5
Zijn je synths op deze manier wel makkelijk te bedienen.. programmeren? Krijg je geen onwijze rugpijn als je op 3 niveaus werkt... steeds maar hangend over je spullen? Het staat wel heel koel.. maar werkt volgens mij klote...

Als je met plaatsgebrek zit, zijn dit toch wel heel plaatsbesparende keyboardstands + je kan er ook andere dingen inhangen als je wil.

En de bediening valt nog mee, maar je moet af en toe wel rechtstaan 8)

Kijk een bij Stand tastic
Standtastic US

Deze zijn inklapbaar en ook nog stevig. Elke verdieping is verstelbaar.
Ik heb deze voor het eerst gezien op het North Sea Jazz, elke USA band had zoiets.
Laatst zag ik deze stand bij onze vrienden van Feedback Rotterdam.

Ik weet niet meer wat Feedback ervoor vraagt, maar ze waren goedkoper dan op de US site.

Back