Een belgische synth liefhebber

fuse

Gepokt en gemazeld
Hallo,

Sinds een geruime tijd geleden is de belgische Marc Eykermans verknocht aan synthesizers maar sinds zijn ernstige chronische ziekte is hij niet meer in staat om met synths te werken en heeft ze allemaal verkocht op een na (die zijn familie hem heeft gegeven). En soms is het zo erg dat hij naar het ziekenhuis moet om bij te sterken.
En als zeer gewaardeerd forumlid van EX5Tech.com hebben wij toen om hem te steunen een aantal songs van ons voor hem op een CD te zetten. Hij vind het echt super en heeft er heel veel aan omdat hij hier heel veel kracht uit put. En daarom lijkt het me wel leuk om jullie hier te vragen om hem ook een hart onder de riem te steken. Je helpt hiermee iemand heel erg mee!

Zijn email adres is:
marc.e@pandora.be

En de liedjes die we op de CD voor hem gezet hebben zijn via dit EX5 forum bericht te beluisteren.

http://www.ex5tech.com/ex5ubb_cgi/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=4&t=000259

Alvast bedankt!

30 reads maar iemand iets gestuurd? (les 1, hoe schop ik een topic weer naar boven)

goedzo schop maar omhoog
ik had de post namelijk nog niet gezien .. en ik moderate dit gedeelte nog wel ..

Re: Een belgische synth liefhebber

Origineel geplaatst door fuse
op een na

Die laatste staat nu bij mij te pronken, namelijk een Korg Z1, Marc woont vlak bij mij.

Inderdaad, deze kerel weet echt wel het onderste uit een synth te halen. Zijn Z1 bevat heel wat eigen, unieke klanken. Wie een Yamaha EX heeft staan moet zeker maar eens op het net zijn geluidsbanken binnenhalen. Gewoon de max.

Hallo Fuse ,
Dit wist ik echt niet ,dit overdonderd me weer. ik ben sinds vandaag 8/7/2002 lid van dit forum en als Hover de link niet naar hier had gelegt, had ik dat ook nooit geweten.Dit doet me echt(dit is echt gemeend) weer tranen in de ogen krijgen.Mijn vriend , dit had je toch niet moeten doen , en toch is het gewoon weer prachtig.Als ik had geweten dat het zo een inpackt veroorzaakte door de EX5 te verkopen, had ik het nooit gedaan.Zelf moet ik U bekennen dat ik nooit één mailtje van dit forum heb gekregen, maar dat is niet erg hoor.
Fuse , ik hoop je ooit eens in het echt te ontmoeten en zo U persoonlijk te kunnen bedanken voor wat U hebt gedaan voor mij.

Met oprechte dank,

marcE

Back