new album jean michel jarre

sinew1958

Je hebt niet veel nodig om mooie muziek te maken.
Een compleet NIEUWE cd van jean michel jarre "GEOMETRY OF LOVE" is al uit sinds september en is in belgie nergens te verkrijgen?????
Wie weet waar ik de nieuwste cd kan verkrijgen en het liefst in belgie(antwerpen).

Attachments

• geometry_artwork_t.gif
    geometry_artwork_t.gif
    12,6 KB · Bekeken: 128
Als je nog steeds wilt... (Jarre liefhebbers zijn eigenwijs, weet ik uit eigen ervaring)

Play247 bezorgt overal in Europa, geen extra portokosten of importheffing. En lekker goedkoop wel...

Hoef je niet te bestellen, want het is me een baggggggggerrrrrrrrrrrr....
Het album is gemaakt voor één of andere hippe lounge club in parijs. Het is dus een aaneenschakeling van ellenlange pads met een plingplongetje hier en daar.....
Het is vele malen erger dan waiting for cousteau....

Het echte nieuwe album komt pas volgend jaar uit

wij hebben hem gewoon opvoorraad liggen

www.groove.nl

de beste source voor EM en aanverwanten :)

Wat is er mis met Waiting for Cousteau?

Tsk, hmmmm... pfffff.

Origineel geplaatst door frandaman
Hoef je niet te bestellen, want het is me een baggggggggerrrrrrrrrrrr....
Het album is gemaakt voor één of andere hippe lounge club in parijs. Het is dus een aaneenschakeling van ellenlange pads met een plingplongetje hier en daar.....
Het is vele malen erger dan waiting for cousteau....

Het echte nieuwe album komt pas volgend jaar uit

daar zijn ook liefhebbers voor!

Origineel geplaatst door fuse
Wat is er mis met Waiting for Cousteau?

1 word: PLIIIIIING
en dat 45 minuten lang... :Z

Er wordt wel eens gezegd dat Jarre de trouwste fans ter wereld heeft.
Ze (en ja, óók ik) pikken echt álles wat hij maakt!

Ik vond dit album best lekker, modern en melodieus klinken. Deze CD zou ik nog 'ns kopen terwijl ik dat nou niet kan zeggen van alles wat hij na The Concerts in China (met uitzondering van Oxygene 2) gemaakt heeft. Vooral Sessions 2000 was een mislukking , maar zoals gezegd, dit viel me 100% mee!

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Saskija
Vooral Sessions 2000 was een mislukking , maar zoals gezegd, dit viel me 100% mee!

:confused: Dit album klinkt bijna hetzelfde als Sessions 2000 vind ik...

Persoonlijk vind ik Revolutions zijn laatste goede album...

@sinew : je mist niets met dit album hoor...

Heb hem besteld bij Bol.com.
Keurig ontvangen en beluisterd.
En ja ik ben zo'n trouwe fan die alles van hem pikt en er nog van geniet ook.
Of het het nu Sessions 2000 , Waiting for Cousteau, of Oxygene is......we vreten het (vriendin ook )

groet

Tom

Album JMJ

Album JMJ

Pas aangeschaft vond ik zowel Sessions 2000 als Geometry Of Love tegenvallen, maar na meerdere keren draaien vallen beide zeker wel mee. Okee, het is een heel andere stijl dan albums als Oxygene, Equinoxe of Zoolook, maar ik weet zeker dat Jean Michel Jarre druk bezig is om terug te keren in de stijl van zijn vroegere albums. Ik geniet nog steeds van de grote meester uit Frankrijk!!!!:dj:

Re:

Re:

Zijn nieuwe album komt in het voorjaar van 2004 uit.
Dat is een verzamel CD - van oude (opnieuw gestyled) nummers en enkele nieuwe tracks.
In de laatste CD's zit meer dan de meeste mensen denken, luister maar eens aandachtig met hoofdtelefoon, er zitten ontzettend veel effecten e.d. in.
De Track "Waiting for Cousteau" die van 45 min. vindt ik echt geweldig....de lage tonen die daar in zitten zijn van een bepaalde frequentie waarvan je hersengolven trager worden..denk aan Ad Visser met brainsession....lekker chillen...
Het geeft me altijd een zwoele zomer-avond gevoel....

Ach...waiting for cousteau...
Dat waren tijden... voor mij...:luv: enne:{ enne 8D...
Dan vergeet je de muziek niet zo snel hoor...

Geometry Of Love lijkt me wel een leuke Cd.
kem hem nog niet gehoord want (behalve op de site dan)
Ik kan hem niet vinden...'Geometry Of Love zegt je?? ist die uit dan? Aldus de Cd verkoper...:frons:

Sessions 2000 is niet slecht gedaan maar ik hou niet van die jazz akkoorden.
Er zit geen of weinig spanning in.
Verder is ie wel lekker als achtergrond muziek bij een goed gesprek.:mega:

Boeien of het ouwe lullen muziek is of niet.

Prima te pruimen. :)

Ik heb hier even wat stukjes beluisterd en vind het zeker niet slecht hoor.

Is natuurlijk niet in dezelfde lijn als bv Oxygene maar we gaan dit werk toch niet 'veroordelen' omdat de man andere stijlen hanteert? Wel vond ik het nogal verrassend om een pianogeluid te horen, da's waarschijnlijk de eerste keer dat ik een Jarre nummer hoor met daarin een piano(geluid).

Ik vond En attendant Cousteau ook goed, niet alleen het 'calypso nummer' maar ook de rest...soundscapes galure...

Deze nieuwe komt binnenkort zeker in m'n collectie.

Als ik de stukjes beluister op de site,wil ik de cd gewoon hebben.Luister eens goed!Het is J.M.De stijl,de klanken.En degene die zeggen dat de echte nieuwe album uitkomt in 2004 komen bedrogen uit, het is een remake van de meeste van zijn vroegere nummers,dus nieuw?!
En nog eens ,wie weet waar ik deze cd kan verkrijgen in belgie?

heb em een week geleden in parijs gekocht, draai em grijs samen met Tour de France van Kraftwerk.

ik vind het een lekkere cd, fijne lead sounds uit volgens mij een van zijn favoriete solosynths de JP8000, lekkere scheurende sound met veel modulatie en gevoel gespeeld. prima cd, Jarre blijft tenminste vernieuwen ipv 20 keer een variatie op oxygene uit te brengen, niet dat dat zou vervelen, maar zoolook is toch ook vet en ook niet bepaald oxygene, zo is GOL (geometry of love) ook weer goed.

2 februari komt trouwens een verzamelaar uit op het Dreyfus Label die de copyright rechten hebben (Jarre is daar al weg) met uitsluitend normale versies van zijn hits.een uitmelk cd.

Iets later komt onder Warner zijn nieuwe eigen verzamelaar uit met opnieuw opgenomen versies van oude tracks plus een aantal nieuwe tracks. Wie naar het Aero concert in Denemarken is geweest heeft alvast een voorproefje kunnen genieten......en het was het beste Jarre concert dat ik tot nog toe heb bijgewoond, ondanks de regen!!

En nog eens ,wie weet waar ik deze cd kan verkrijgen in belgie?

...eh, je wilt 'm persé in de winkel kopen? :confused:
Ik dacht toch echt dat ik je een postorder linkje had gegeven (is nog 't voordeligst ook...).

Succes!

Back