mpc .all file openen op de pc?

spdk

ech wel
Hoi,

Is het mogelijk om een mpc .all file te openen op een pc? Ik heb een lange .all file op mijn mpc maar ik wil nog wat sequences verschuiven. Met losse tracks kan dit heel mooi op de mpc maar voor sequences kan ik hier nix van vinden. Als ik die .all file nou zou kunnen openen in cubase dan kan dat heel gemakkelijk lijkt me. Alvast bedankt!

spdk

Ik heb geen ervaring met 'n mpc, maar wat ik wel weet is dat de extensie van een cubase-song ook .all is.

Precies, en op de atari save je al je cubasefiles als .all maar met cubase sx is het .cpr (cubase project) geworden. Hier kun je dan wel weer cubasesongs importeren maar dat werkt bij mij niet. Misschien dat er een ander freeware programma bestaat waar ik .all files in kan openen en bewerken?

nee, ik heb er nooit over gehoord. Cubase .all files zal wel gewoon dezelfde naam zijn.

Maar wat jij wil kan toch ook met de MPC?

Laatst gewijzigd:
gewoon als midi file exporten ..

extra info :
volgens mij kan ie wel formaat 1 ipv 0 produceren
0 = alle sporen 1 in 1 spoor
1 = alle losse sporen

Origineel geplaatst door sander
nee, ik heb er nooit over gehoord. Cubase .all files zal wel gewoon dezelfde naam zijn.

Maar wat jij wil kan toch ook met de MPC?

Hoe dan? Ik loop met mijn live optreden allemaal losse sequences af (seq1, seq2) Deze vormen samen ongeveer 4 tracks. Nu wil ik de laatste track als een na laatste draaien, het mooiste zou dus zijn dat ik de laatste groep sequences wat naar voren kan schuiven, want dan heb ik ze weer allemaal op een rijtje :) . Maar ik kan daar geen functie voor vinden op de mpc.

Eigelijk heb jij helemaal geen probleem als je gebruik maakt van de Next Sequence knop.
Dan kan je namelijk op elk moment bepalen welke sequence er na de huidige komt. Ook kan
je aangeven of deze direct moet starten of pas na dat de huidige sequence is afgelopen.

Werk jij in song mode, dan kan je daar ook makkelijk seuences tussenvoegen, verwijderen, etc.