Bunker Records Dutch 'Tour'

Origineel geplaatst door teknoudontknow
Die ouwe knar met z'n baard draaide wel rete goed! Kan mijn pa nog een voorbeeld aan nemen.. ;)

Dat is dus de label eigenaar?? :) Schmerzlabor als ik het goed begrijp..
Die andere dj was dan TLR..
De eerste live gast was Legowelt en de 2e live act was dan Orgue Electronique..

Correct me if I'm wrong..

Die ouwe knar met z'n baard draaide wel rete goed! Kan mijn pa nog een voorbeeld aan nemen.. ;)

Ouwe Knar? Zo oud is ie echt niet hoor!
Maar wat draaide ie zoal?

Een bondige bloemlezing: Parris Mitchel (The worm & I sing the funk electric :D ) /Milton / Los Hermanos Rodriguez / Slugo / Oude Ra-x/ IF's superman & the usual Chicago Trax klassiekers met een toefje Guy called Gerald (Blow your house down)

Origineel geplaatst door sander
Ouwe Knar? Zo oud is ie echt niet hoor!
Maar wat draaide ie zoal?

Neem het niet te letterlijk.. :) Maar in vergelijking tot.. Hij viel in ieder geval wel op..
Die namen die Smackos net opnoemt zeggen me nix.. Maar ik vond het erg cool.. In het begin beetje industriƫle dingen en later meer acid..
Verder vond ik de rest van de muziek ook erg goed, Eerste keer dat ik op een electrofeestje was.. Maar zeker niet de laatste!

Verder vond ik de rest van de muziek ook erg goed, Eerste keer dat ik op een electrofeestje was.. Maar zeker niet de laatste!

Weer een electro zieltje gewonnen!!!!
Hail the 808! :)

Enne, idd... we willen Sander's poesje terug!

R.

Ik heb het idee niet super veel electro gehoord te hebben, dan weer house, dan weer miami bass, eigenlijk vanalles en nog wat.

Back