Hij leek eerst helemaal te gek maar bij nader inzien...

De GAIA, erg leuk maar toch is m'n Ti Leuker, dus ging ie vandaag na 6wkn weer een deurtje verder kijken

circuitbenden die hap en je hebt een heel leuk apparaat
maar da's weer een extra ingreep, het gaat er om of een apparaat sinds z'n geboorte bruikbaar is of niet...

tsja, circuitbenden... de illusie wekken dat het beter gaat klinken omdat er werk in is gestoken...
het is ook in de meeste gevallen 'the poor mans synthesis'...

Kun je benden synthese noemen dan? Ik vind het soms wel lekker klinken, als aanvulling ergens op... Laten we zeggen dat je er van moet houden zeg maar.

... Het is ook leuk om te doen natuurlijk.

Moog Little Phatty. Ziet er geweldig uit, maar vet? Niet echt.
ligt er ook aan wat je verwacht, mensen die denken een soort analoge monofone Sylenth of Virus te kopen, komen i.d.d. bedrogen uit, geen FX dus je moet alles zelf opleuken :okdan:

Moesten alle sliders CCs uitsturen zou ik 'em gehouden hebben als controller ;)
Ik dacht dat de GAIA dat wèl kon. Op pg. 53 van de handleiding staat immers over TX EDIT DATA "If this is on, patch edits you make will be transmitted as system exclusive messages". Maar het staat wel standaard uit.

" Moesten alle sliders CCs uitsturen zou ik 'em gehouden hebben als controller Ik dacht dat de GAIA dat wèl kon"
. Op pg. 53 van de handleiding staat immers over TX EDIT DATA "If this is on, patch edits you make will be transmitted as system exclusive messages". Maar het staat wel standaard uit.

ach ja dat is wel goed voor de economie. new kopen en tweedehands verkopen. want had je het niet kunnen weten dat "het" het net niet was?

ach ja dat is wel goed voor de economie. new kopen en tweedehands verkopen. want had je het niet kunnen weten dat "het" het net niet was?
De eerste keer dat ik iets doorverkoop...
Uiteraard doe ik dat liever niet, want het is geldverspilling (als je minder krijgt dan je er voor betaald hebt).

het was een vraag hoor.

Jupiter 8 was mijn droom synth. Gekocht en een hele boel lol aan beleefd. Maar qua klank is hij te lief. desalniettemin een leuke bak!

Back