ID&T Best 500

Origineel geplaatst door DJ-D_Prime
Ik ben tegen forum gebruikers die thread na thread naar de klote helpen en zichzelf objectief noemen....

pfff... :stupid

Ik ben tegen thread's waarin mensen persoonlijk gaan worden als ze hun punt niet meer kunnen beargumenteren.....

:Z

:mega:

Origineel geplaatst door C-Code
Wat denk je zelf ?
8o)

Ik ben tegen bedrijven die stroming na stroming naar de klote helpen, en zichzelf "dance" zender noemen, en het hele jaar geen standaard top 40 muziek uitzenden, en dan aan het eind van het jaar effe snel een waardeloze top 500 in elkaar flanzen (wat elke zender rond dat tijdstip doet) waar een enorme hoeveelheid top 40 muziek in staat. dat laat zien dat je je als zender dus nooit kwetsbaar op durft te stellen en altijd op safe speelt met al je commercieele prutzooi (dat geld voor line ups, verzamel cd's, tijdschriften, en evenementen). Ik vind het fijn als ik een zender opzet waar ik muziek hoor die ik niet ken, die nieuw is. En dat heb ik wel met de dance van kink fm en van vpro na 23.00, en niet bij id&t

dude,
ik dacht dat je gewoon tegen die style muziek was 8o) verder is de top 500 niet heel veel waaard maar er staan wel wat lekker nummer tussen.
verder wil ik nog ff kwijt dat id-t voornamelijk winst wil maken, dus zijn ze commercieel gegaan en hebben het bijzonder goed aangepakt. Maar alles wat groot is .... moet een keer weer naar beneden als je begrijpt wat ik bedoel. En dat is de situatie die nu aan het is ontstaan ... heel die dance scene gaan naar de k*t. Strax hebben we alleen nog maar van die **** rnb (sorry voor de mensen die dit lwel luisteren)

Origineel geplaatst door gemmetje
Ik ben tegen thread's waarin mensen persoonlijk gaan worden als ze hun punt niet meer kunnen beargumenteren.....

:Z

:mega:

persoonlijk? ik heb volgens mij niks over zijn persoon gepost of wel? dat ik zn avatar niet mooi vind en dat ie uit den bosch komt ofzo? nee toch? :D

persoonlijk? ik heb mening niks over zijn persoon gepost of wel? dat ik zn avatar niet mooi vind en dat ie uit den bosch komt? nee toch? :D

ben ik met je eens... maar je moet het ook met mij eens zijn dat tijs het een remix had moeten noemen!

Origineel geplaatst door iCe-9
ben ik met je eens... maar je moet het ook met mij eens zijn dat tijs het een remix had moeten noemen!

ik denk dat een remix benaming waarschijnlijk beter op zn plaats was, maar..

om em daarvoor te verketteren? de maker van t origineel vond t blijkbaar goed, dus wie zijn wij om dat tegen te spreken?

ik denk dat een remix benaming waarschijnlijk beter op zn plaats was, maar..

om em daarvoor te verketteren? de maker van t origineel vond t blijkbaar goed, dus wie zijn wij om dat tegen te spreken?

ik heb hem verder ook niet verketterd. Ik ben alleen objectief. In mijn mp3 collectie heb ik heel wat tiesto tracks!

Origineel geplaatst door iCe-9
ik heb hem verder ook niet verketterd. Ik ben alleen objectief. In mijn mp3 collectie heb ik heel wat tiesto tracks!

nu komt de aap uit de mouw!

eigenlijk vind je Tiesto ook gewoon geweldig :D helaas dat de kaarten voor invited al op zijn

Ik verketter em ook zeker niet :D ik vind dat ie zich goed commercieel naar de top heeft gepompt, ik ben gewoon een voorstander van respect :luv:, wat mij betreft is het nummer een remix noemen respectvoller dan het je toe eigenen :), maar verketteren doe ik em zeker niet hij maakt leuke simpele stamplaatjes :D en nu ga ik echt !

Grtz Mike

nu komt de aap uit de mouw!

eigenlijk vind je Tiesto ook gewoon geweldig :D helaas dat de kaarten voor invited al op zijn

hahaha, nee dude ik vind hem niet geweldig! 8o) maar gewoon goed!
da mag toch wel ?

Origineel geplaatst door Funkadelic
Ik verketter em ook zeker niet :D ik vind dat ie zich goed commercieel naar de top heeft gepompt, ik ben gewoon een voorstander van respect :luv:, wat mij betreft is het nummer een remix noemen respectvoller dan het je toe eigenen :), maar verketteren doe ik em zeker niet hij maakt leuke simpele stamplaatjes :D en nu ga ik echt !

Grtz Mike

ja maar als de maker van t origineel t al best vind!

en nu ga ik echt nog meer hier posten

Grtz Mike
8o)

persoonlijk? ik heb volgens mij niks over zijn persoon gepost of wel? dat ik zn avatar niet mooi vind en dat ie uit den bosch komt ofzo? nee toch? :D

D-Prime.....ik verkloot geen topic.....ik vind dat je nogal in de bres springt voor id&t......ik heb het idee dat je het geheel niet objectief kunt beoordelen. En ga dan in ieder geval niet van die domme opmerkingen als "nu ben je dichtgetikt" schrijven. Dit begint meer te lijken op een D-Pime topic. Het ging toch om ID&T en een top 500 ?

PS; behandel mensen zoals jezelf behandeld wil worden......

Origineel geplaatst door C-Code
D-Prime.....ik verkloot geen topic.....ik vind dat je nogal in de bres springt voor id&t......ik heb het idee dat je het geheel niet objectief kunt beoordelen. En ga dan in ieder geval niet van die domme opmerkingen als "nu ben je dichtgetikt" schrijven. Dit begint meer te lijken op een D-Pime topic. Het ging toch om ID&T en een top 500 ?

PS; behandel mensen zoals jezelf behandeld wil worden......

kijk, dat was nou een nette goed geformuleerde post.. ga zo door :okdan:

Toch wel grappig dat de threads over de meest inhoudsloze muziek de meeste posts krijgen !! :duivels:

Verzoek aan moderator

Verzoek aan moderator

Geachte moderator kunt u dit forum omzetten naar tiest'sproduktiegeheimenforum ofzo....
dan zeg ik accuut mijn lidmaatschap op....hallo even on topic ja!!!

Origineel geplaatst door Bass
Toch wel grappig dat de threads over de meest inhoudsloze muziek de meeste posts krijgen !! :duivels:

Dat bedoel ik dus. Als er op dit forum maar even een thread word aangemaakt met trance of tiesto,lijkt het of iedereen de thread bezoekt. De mensen lullen wel lekker,maar ondertussen.

Re: Verzoek aan moderator

Re: Verzoek aan moderator

Origineel geplaatst door De Voorman
Geachte moderator kunt u dit forum omzetten naar tiest'sproduktiegeheimenforum ofzo....
dan zeg ik accuut mijn lidmaatschap op....hallo even on topic ja!!!

Als het je irriteert kan je ook niet op de thread klikken :halleluja de mensen die hier discusieren vinden het duidelijk wel leuk :)

Re: Re: Verzoek aan moderator

Re: Re: Verzoek aan moderator

Als het je irriteert kan je ook niet op de thread klikken :halleluja de mensen die hier discusieren vinden het duidelijk wel leuk :)

ik vermaak me kostelijk :D

ik vermaak me ook kostelijk hoor...ik hoop dat jullie binnenkort ook wat over mabel of pim fortuijn gaan schrijven...;)

Back