• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

ppg wave

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

matrixxx

Ouwe rot
door opruiming tijdgebrek verbouwing verkoop ik mijn defecte ppg wave 2.3

de ppg ziet er goed uit
maar jammer genoeg start hij niet meer op
ik heb geprobeerd er wat aandacht aan te besteden en ben er achter gekomen dat er ergens op het in/out board een onderbreking in de printbaan zit of de pal 20chip stuk is
ik heb hem eens met een andere ppg wave er naast gezet en daar het board van geleens en toen werkte hij
de chips op het in en out board zijn allemaal vernieuwd en er zitten zelr nieuwe eproms in versie 8
ook zit er op deze ppg standard midi op en 8 uitgangen ,cv in ,trigger in en out etc etc etc

ik heb er geen tijd meer voor om dit apparaat af te maken en dat grote ding staat echt in de weg momenteel

zijn er mensen die geintereseerd zijn doe een bod via mijn email w.boogaard@chello.nl of bel 06 22149804
natuurlijk kan ik ook al je vragen beantwoorden

voor de duidelijkheid ik wil geen ruil alleen euro's en doe ook een serieus bod want ik weet voor wat ze normaal weggaan als ze het doen en ze zijn zeldzaam deze apparaten

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back