bambamstudio
Certified MoogPro
Origineel geplaatst door Bobby
Grappig,
ik zat daarstraks nog te denken van "die fuse kom je nu overal tegen! Net of ie heel de dag op het forum verblijft"
Cool+ groet aan fuse
![]()
hij is niet de eniste

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Grappig,
ik zat daarstraks nog te denken van "die fuse kom je nu overal tegen! Net of ie heel de dag op het forum verblijft"
Cool+ groet aan fuse
![]()

Origineel geplaatst door cyan_circle
compleet mee eens, voor mij DE nickname van 2003.
DJ41 is de enige wiens naam ik echt cool vind ondanks de DJ erin.
DJ*.* zou helemaal de shiznit zijn.
of DJ DJ.
of DJ DJ DJ!
en volgens mij ben jij gespeend van elke vorm van humor. maar dat hoor je mij toch ook niet zeggen?![]()

er zijn idd wel veel namen met... idd, 303***, 808***, 909*** en ga zo maar door...Origineel geplaatst door C738
Ik denk dat na de DJ*.* nicknames er een goede 2e plaats is voor alle leden met een merk en/of type van een synth als nickname.
-C-
Ja dat is waar! Jij bent zo ook iemand die wel op het forum lijkt te wonenOrigineel geplaatst door bambamstudio
hij is niet de eniste![]()
hehehe
(grapje)

Origineel geplaatst door Zoidsity
Maar ach, als iemand DJ voor z'n naam (wilt) zetten: boeie.
Origineel geplaatst door dione
Disc Jockey = Plaatjes Draaier
Dus een ieder die wel eens plaatjes ( of cd's of whatever ) draait mag zichzelf een DJ noemen.....er is nog steeds geen officiële opleiding aan verbonden....![]()
(in mijn eigen bekrompte nickname-wereldje dan
)ff zien dan toch...Origineel geplaatst door JazzMann
the ultimate ichy scratchy dsf name :
Dj / Producer x0x
Ja dat is waar! Jij bent zo ook iemand die wel op het forum lijkt te wonenhehehe
Maken jullie eigelijk wel muziek??(grapje)
Origineel geplaatst door Bass
ALLE DJ's naar Ibiza laten gaan en dan het eiland laten zinken !!!![]()
![]()
:dan gaat bass toch gewoon live on tour het hele jaar in en uit... lekker echt spelen enzoOrigineel geplaatst door gemmetje
Dat gaat me dan net weer iets te ver....
Wie moet er dan jou platen draaien ?