CoolBorders
Ingeburgerd
Order
Order
WAar ken ik hem bestellen???
Order
WAar ken ik hem bestellen???

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door CoolBorders
WAar ken ik hem bestellen???![]()

was een beetje moe
jeuz... je moet nutuulk wel optimaal in conditie zijn alvorens je de site gaat bezoeken...Origineel geplaatst door CoolBorders
Ja ik heb't al gezien.....was een beetje moe
![]()

Origineel geplaatst door Niel
Goed man !!!![]()
Site is erg netjes, ik twijfel zelfs om er zelf aan te beginnen, terwijl ik er eentje heb staan ..... lekker onlogisch/impulsief.
Demo klonk goed, vette snare en goeie bd claps toms en ride ...
Alleen die crash .... lijkt alsof er een pluckbass in zit, met extra achtergrond ruis in de sample zelf .... verkeerd geripped ?
Valt omheen te werken (lo cut etc) en klinkt altijd nog 10x beter dan drumstation, dus niet echt belangrijk .....
wie zijn er nog meer aan begonnen ?

correct...Origineel geplaatst door mono-poly
compleet geasmbleerd???
volgens mij worden er alleen maar pcbs verkocht en schemas
Origineel geplaatst door mono-poly
compleet geasmbleerd???
volgens mij worden er alleen maar pcbs verkocht en schemas
dan kan ie beter een kant en klare 909 op de kop tikken... het zou mij, als ik qua electronica onderlegt was, niet loik lijken om een 9090 in elkaar te flansen en vervolgens aan een ander te verkopen...waar blijft dan de eer van je werk, van de tijd die je er in hebt gestoken? die centen die je er voor 'terug' krijgt maken dat echt niet goed...Origineel geplaatst door d.j.conflict
dat weet ik wel zeker,maar hij zoekt denk ik een gek die ze compleet verkoopt...lol...

lijkt me toch niet, althans geen echte 'note data' zoals we die bij midi kennen... het zullen wel gewoon interne codes zijn.Origineel geplaatst door MadR
(stuurt een echte 909 eigenlijk notes uit bij de onboard drum geluiden ?)
![]()

Origineel geplaatst door 6 trak
lijkt me toch niet, althans geen echte 'note data' zoals we die bij midi kennen... het zullen wel gewoon interne codes zijn.
de 909 maakt toch alleen maar gebruik van de interne sequencer dus verder niet echt belangrijk toch...?![]()