Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door arnomusicman
Weet jij wel hoeveel een buizencompressor van gerenomeerde merken als TL Audio, Focusrite en DBX etcetera kost? Daar koop je HEEL WAT software voor hoor!
En als je niet gelooft dat er ook nog mensen met hardware werken..........check mijn site maar eens.
www.amps-recordings.nl
Als dat geen hardware is, weet ik het niet meer!
Ik snap je opmerking ook eigenlijk niet zo goed. Waarom zouden mensen zeggen dat ze hardware compressors gebruiken als dat niet zo is? En als het zo zou zijn, wat kan jou dat dan schelen?
En vaak gaat het ook niet eens anders.
Stel je voor dat je MIDI instrumenten (drumunit etc) via je sequencer aanstuurt, en direct als audio in de mastertrack opneemt, wat wil je dan in 's hemelsnaam met een softwarecompressor. Die KUN je dan niet eens inzetten op de individuele kanalen. Slaat gewoon nergens op. Dan moet je echt hardware inserts op je mixer gebruiken.
...stond er opeens een flightcase bij...en toen bleek er nog een compressor in te zitten (behring. Autocom MDX1000) en achteraf bleek hij nog te werken ook
..(niet dattie zoveel waard is)....maar zo vind je nog es wat