He net iemand mij voor terwijl ik zat te tikken, maar toch maar ff posten
Ik weet niet of je het volgende al geprobeerd hebt, maar uitgaande dat je in Voice Mode werk controleer dan eerst je midi in kanaal (via het Utility menu). Neem hier b.v. kanaal 1 voor. Kies vervolgens, ook onder het Utility menu (MIDI Arp).
OUT(Vce) = On
Ch(Vce)=2
(het tempo kun je synchroniseren intern in de synth of via cubase. Soms als je het cubase laat doen loopt de Arp wel eens slechter heb ik het idee)
Teken/schrijf nu de noten op kanaal 1 (b.v. de accorden en teken deze zo lang tot dat je een accorden wissel wilt.)
Als de accorden allemaal staan selecteer dan track 2 en start de opnamen in die track. Cubase speelt nu track 1 af en triggert de arp en schrijft de noten weg in track 2. Je kunt na de opnamen track 1 weggooien en je hebt nu de noten in track 2.
...wellicht is nog beter om even de onderstaande link te bezoeken en je vraag in te tikken (bv CS6x arpeggio midi):
http://www.yamaha.com/yamahavgn/CDA/KnowledgeBase/SearchKnowledgeItemForm/
Zowiezo kun je op deze site vaak goed terrecht voor bepaalde problemen en vragen. Ik hoop dat je er wat aan hebt en als je dit allemaal al geprobeerd hebt..tja dan weet ik het ook niet
Succes
....ohja en heb je ook de nieuwste OS (die is natuurlijk alweer ff oud, maar toch) in je CS6x staan?