[ronan remix] 018

fuse

Gepokt en gemazeld
Laatst vroeg Ronan of mensen een remixje wilde maken.
Leek me wel interessant. Mede omdat ik al weer een tijdje weinig gemuziekt had.
Maar met een fijne midi file en mp3 als leidraad lekker aan de slag gegaan.

Beetje disco dance achtig geworden. En expres geen trance want dat zou wel kitsch geworden zijn.

http://faxis.dyndns.org/peaks/018_fused2.mp3

Kan me de thread nog herinneren maar de track niet meer. Ik vind wel dat vooral in het begin en in bepaalde stukken er echt te veel gaande is,wat ik niet echt lekker vind luisteren(haal desnoods een/aantal geluiden eruit. Verder ik sommige stukken wel lekker. Maar zitten ook overgangen in waar je van de hak op de tak springt. vind het geheel wat rommelig overkomen met een niet echt duidelijke richting of structuur. Vertel alleen wat mij persoonlijk niet aanstaat. verder klinkt het naar mijn mening oke!

Allemaal mooi geproduceerd, het trekt aan om naar te luisteren. Van een rommelig begin heb ik niks gemerkt. Ik vind het alleen meer dan VERSCHRIKKELIJK hoe lomp die gelaagde kick er steeds in komt, dat doet wel afbreuk aan de rest. Ik kan gewoon niet begrijpen hoe je de rest over het algemeen wel subtiel maakt en dan dit niet :confused: Ik vind die gelaagde kick ook niet mooi, hij is te hard en te veel hoog IMO, misschien hoort het bij de stijl. Maar af en toe haal je het bovenste laagje eraf en dan is het wel mooi :)

Ik hoop dat je hier wat mee kunt/wilt

Tjalle

hmmm, ik zou je graag een 'thumbs up' willen geven, maar IMO is het een beetje een demo song van een synth geworden.. veel mooie geluiden, maar het gaat nergens naar toe. Ik heb hem 1 minuut geleden beluisterd en nu al ben ik hem vergeten. Dat kan niet de bedoeling zijn toch?

my 2 cents

Arv

klinkt goed, zitten lekkere stukken in, maar wel een paar eigenaardige/ plotselinge overgangen zoals Gran&Tilly ook bedoelt waarschijnlijk

Back