[REMIX] Liam Lynch , Whatever !

Mstudio1

Stamgast
studio's in omg. utrecht, in rotterdam & in amster
heyheyyyy, tis al een tijdje bezig op 3FM maar ik dacht misschien leuk voor hier !!!!
iemand al een remix gemaakt van het nummer "my united states of whatever" van Liam Lynch?
Zoja post hem hier , zo nee maak er 1 en post hem hier :D Vertel er ook bij waarom je voor die stijl hebt gekozen, deze aanpak en hoeveel tijd je eraan hebt besteed enzovoort. download het origineel maar van kazzaa ofzo, of koop de cd !!!!

Mijn 30minuten remixje
Ik heb dit weekend ff een half uurtje gepielert met het nummer, ik wilde een fucked up remix maken die net zo slecht klinkt (vies en rauw) als t origineel, maar wel in een andere muziek stijl (dance-isch!). was ff moeilijk om de drummer sync te krijgen met het nummer :D:D:D:D maar beetje recyclen/slicen in de RS7000 werkte lekker ! Me remix is b.t.w. alleen in de RS7K gemaakt en dus niet met andere synths o.i.d. voor de 'gitaarmelodie' is t origineel gebruikt en uiteraard de vocalen zijn allemaal origineel (enkele bewerkt !) Ik heb op de radio al enkele remixen gehoord van dit nummer, o.a. ook een heel nette waarbij ik het gevoel had "zonde, het is mooie remix, maar eigelijk totaal ander nummer!" dat wilde ik niet !!!! ow en ik wilde ook een niet te lang nummertje maken omdat het origineel ook maar 1.30 is vandaar mijn 2.18minuut 'remix'!

Ik ben benieuwd wat jullie ervan bakken/draaien/kleien, :D:D:Dlachen!:D:D:D
Who knows opsturen naar 3FM wordt ie nog op de radio gedraaid ook !

mijn remixdingetje-achtige drollen muziek is te downloaden op :
www.geocities.com/mstudionl/ronald/whateverDD.mp3
p.s. Ik laat m er 1 of 2 weken op staan,dan verwijder ik m weer !

Origineel geplaatst door Mstudio1
haha niet zo vaak hoort ? het is 1 en al die gitaar!!! zit niks anders in zowat haha....

ehrr... :confused:

:z

Moet je wel erg snel zijn met opsturen voordat niemand dat nummer meer slikt.

Ti's wel leuk verder en een beetje flauw. Da's het orgineel ook. :)

Back