Bobby
.com
Sommige weten mss wel dat ik me dus een nieuwe pc heb aangeschaft (met een makker ineen gevezen).
Maar wat nu wel enorm opvalt is dat ie zo luidruchtig is! :confused:
Ik weet niet of dit normaal is, omdat ik enkel met m'n vorige pc kan vergelijken (800MHz) ...
Nu heb ik een 3GHz, met de bijgeleverde ventilator van Intel erop bevestigd ...
Is het mss mogelijk dat ie er verkeerd opzit?? Ik bedoel, dat de schroef in de verkeerde richting draait?? :confused:
De verbinding met je mobo kan je maar op 1 manier maken toch, met die socket met z'n 3 pinnetjes, dus kan zijn dat ie 180° verdraaid op de processor zit?
In welke richting draait de schroef trouwens? Klok- of tegen klokrichting?
In m'n andere thread is al aangeraden van een Zalman en Papst te kopen, maar is het hiermee verholpen?
Groet
Maar wat nu wel enorm opvalt is dat ie zo luidruchtig is! :confused:
Ik weet niet of dit normaal is, omdat ik enkel met m'n vorige pc kan vergelijken (800MHz) ...
Nu heb ik een 3GHz, met de bijgeleverde ventilator van Intel erop bevestigd ...
Is het mss mogelijk dat ie er verkeerd opzit?? Ik bedoel, dat de schroef in de verkeerde richting draait?? :confused:
De verbinding met je mobo kan je maar op 1 manier maken toch, met die socket met z'n 3 pinnetjes, dus kan zijn dat ie 180° verdraaid op de processor zit?
In welke richting draait de schroef trouwens? Klok- of tegen klokrichting?
In m'n andere thread is al aangeraden van een Zalman en Papst te kopen, maar is het hiermee verholpen?
Groet

) Ik had geluk dat de pc vlakbij een inbouw-muur kast stond en daar heb ik hem toen maar ingezet. De draden pasten netjes onder de deur door en ik ben voor 90% van het geruis af!
! En bovendien tegen een zachte prijs!