zoek Behringer compressor

Status
Please reply by conversation.
Ik heb de mijne toendertijd voor 450 of 350 pieken gekocht. (denk 350)
Dan gaatie echt niet voor 60 euri weg hoor.
En dan doen anderen hem ook niet zo snel weg denk ik.

Misschien anders een Alesis 106 of zo?

kijk daar hebben we iemand die het begrijpt. succes met het zoeken naar een tweedehands compressor voor 60 euro.:)

Origineel geplaatst door fuse
Ik heb de mijne toendertijd voor 450 of 350 pieken gekocht. (denk 350)
Dan gaatie echt niet voor 60 euri weg hoor.
En dan doen anderen hem ook niet zo snel weg denk ik.

Misschien anders een Alesis 106 of zo?

helemaal mee eens,

maar - aangezien we in een marktsysteem zitten dat op basis van vraag en aanbod werkt moet je gewoon reel zijn - wil je je behringer verkopen, zul je onder de nieuwprijs moeten zitten. Ik heb mijn nord lead 2 ook voor 1300 euro toendertijd nieuw gekocht en ga er nu dus ook niet 2e hands 1000 euro voor vragen ook al is ie "in nieuwstaat" - omdat er simpelweg nord lead 2's nieuw in de winkel voro die prijs te krijgen zijn.
Als er al bij merken als clavia en laat staan bijn Behringer zulke wisselingen in nieuwe modellen zijn - kun je je goede prijs gewoon vergeten. Of je apparaat houden want ik ga echt geen 100 euro geven voor een 2e hands Behringer compr.

ok, laat maar zitten hiero - ik zie de bui al hangen... ik ga wel iets op marktplaats plaatsen, daar zijn mensen nog tenminste niet zo expert en willen ze gewoon van hun spullen af.

Origineel geplaatst door cream
kijk daar hebben we iemand die het begrijpt. succes met het zoeken naar een tweedehands compressor voor 60 euro.:)

you bet

paasei

Als jij mijn Ensoniq DP4 voor 340 euro wilt overnemen krijg je mijn Behringer MDX2200 er voor 60 bij :)

Hoop doet zweven. :D

(hij is niet van mij, maar wel grappig)
Maar als je even zunig aan doet kan er toch wel een prutbehringer vanaf?

Je kunt hier ook hele verhalen over duurdere compressors houden zodat de mensen last krijgen van GAS en hun oude gaan verkopen omdat die nieuwe toch fijner werkt. (NOT!)

Origineel geplaatst door cream
volgens mij begrijpt bambam het wel.

Behringer MX3282 Prijs: € 650 (haha)
lekker prijsje of niet bambam.

voor een bedrag lager dan 100 hou ik hem liever.

groeten

650?!?!?!? Echt niet kopen hoor mensen, als je goed zoekt zie je ze voor 400, zoek maar een weekie of 2 8o)

Origineel geplaatst door O.I.
650?!?!?!? Echt niet kopen hoor mensen, als je goed zoekt zie je ze voor 400, zoek maar een weekie of 2 8o)

de quote van die gast ging ook nergens over want ik heb het over een heel ander apparaat -

allemaal kaaseters hiero - niet te geloven zeg - :)

Origineel geplaatst door Mensch-Maschine
de quote van die gast ging ook nergens over want ik heb het over een heel ander apparaat -

allemaal kaaseters hiero - niet te geloven zeg - :)

die cream gast dus

Mijn focusrite compounder kan je voor 375 ophalen
mijn DBX 166XL voor 175
mijn Behringer MDX2200 voor 90 euro

ff pm'etje sturen

Status
Please reply by conversation.
Back