[Korg] Korg ES-1 production sampler

Een SM card reader in je PC. daar zet je de samples op die je wil gebruiken. Noem ze dan 01.wav, 02.wav etc.. en je moet ze kunnen inlezen in de ES1

Yeh je kunt wav-bestanden inladen vanaf SmartMedia. Lees maar ff in de handleiding.

Ja hallo zeg dat is het frans!
Ik heb overigens een handleiding waar niets staat over die smartmediakaartjes gaat ie normaal verder dan blz. 26?

even een vraagje... ik heb net een weekje de es mkII cool ding doet precies wat ik ermee wil alleen kun je ook per part een effect toevoege??? of 1 effect per pattern ?

Origineel geplaatst door dthylamide
even een vraagje... ik heb net een weekje de es mkII cool ding doet precies wat ik ermee wil alleen kun je ook per part een effect toevoege??? of 1 effect per pattern ?

Nee, maar één fx per pattern en kan per part alleen maar aan/uit. Je kunt wel op elk pattern een ander fx zetten en als je dan van pattern wisselt heb je ineens een ander fx tot beschikking. De delay werkt weer anders: over alle parts tegelijk.

ik geloof wel dat het dat proggie is ja, ik kwam het na een tijdje weer tegen in me PC, toen ik het samplen met me es bijna had opgegeven, dus besloot ik de roland samples van me pc maar es naar me Es te zetten, werkt prima :D

Back